Primaria Municipiului Iasi, prin Fundatia Sportului Iesean organizeaza in cadrul Programului Sport in Cartiere editia a doua a Crosului Iasului.
Data
competitiei este 2 Octombrie 2016
Competitia
sportiva se adreseaza tuturor iesenilor, organizatorii introducand in program
mai multe curse astfel incat fiecare sa poata participa la cea care corespunde
dorintelor si nivelului sau de pregatire:
-
Cursa copiilor – deschisa participantilor cu varsta pana la 12 ani. Cursa se va
desfasura pe un traseu de aproximativ 1 – 1,5 km amenajat in zona Palas.
Clasamentul se va face separat F/B. pentru aceasta cursa se pot inscrie maxim
200 de copii.
-
Cursa populara 3,5 km – deschisa tuturor participantilor indiferent de varsta.
Clasamentul se va face separat F/M. Pentru aceasta cursa se pot inscrie maxim
400 de participanti.
-
Cursa pasionatilor de alergare – 7 km – deschisa tuturor participantilor
indiferent de varsta. Clasamentul se va face separat F/M Pentru aceasta cursa
se pot inscrie maxim 300 de participanti.
-
Cursa campionilor – 10 km – deschisa tuturor participantilor indiferent de
varsta. Aceasta cursa va beneficia de cronometrare electronica, iar
clasamentele vor fi stabilite pe categorii de varsta si sex F < 30 ani, F 30
– 45 ani, F > 45 ani, M < 30 ani, M 30 – 45 ani, M > 45 ani. Pentru
aceasta cursa se pot inscrie maxim 300 de participanti.
Pentru
cele trei curse rezervate adultilor startul se va da din fata Palatului
Culturii, traseul continuand pe Str. Palat – B-dul Dimitrie Mangeron – B-dul
Chimiei si retur.
Participarea
este gratuita, iar inscrierea se va face online si direct cu ocazia predarii
kiturilor de participare in limita locurilor disponibile
Kitul
de participare va contine:
-
Tricou culoare distinctiva pentru fiecare cursa personalizat cu logo-ul
evenimentului si logo-ul sponsorului cursei;
-
Numar de concurs;
-
Cip de cronometrare pentru cursa de 10 km.
Vor
fi premiati cu diplome, medalii, cupe si premii oferite de sponsori ocupantii
primelor trei locuri la fiecare cursa si fiecare categorie (12 locuri I, 12
locuri 2, 12 locuri 3)
Evenimentul
va fi promovat în Centrele de cartier ale Primariei, mijloacele de transport
public, televiziune, presa scrisa, presa online, scoli, licee, universitati si
pe retelele de socializare.
Vor
fi adresate invitatii de participare Primariilor din Moldova pentru a da
evenimentului un caracter regional.
Parteneri
media:
Dorim:
-
Sprijin in promovarea evenimentului prin clipuri / spoturi / reportaje /
interviuri / articole / fotografii, inclusiv prin intermediul site-urilor web
in perioada premergatoare competitiei.
-
Acoperirea evenimentului.
-
Informatii post – eveniment.
Oferim:
-
Promovare ca partener media prin afise, bannere, pe site-ul Primariei Iasi si
prin retelele de socializare in perioada premergatoare si cu ocazia
desfasurarii evenimentului.
-
Cresterea notorietatii prin asocierea cu un eveniment de larg interes pentru
ieseni.
Parteneri:
Dorim:
-
Sprijin in promovarea si organizarea evenimentului:
o
Productie publicitara si promovare
o
Amenajare traseu
o
Aprovizionare puncte de revitalizare
o
Amenajare scena / podium premiere / sonorizare / prestatii artistice
o
Asistenta medicala, etc
Oferim:
-
Promovare ca partener prin afise, bannere, pe site-ul Primariei Iasi si prin
retelele de socializare in perioada premergatoare si cu ocazia desfasurarii
evenimentului.
-
Cresterea notorietatii prin asocierea cu un eveniment de larg interes pentru
ieseni.
Sponsori:
Dorim:
-
Sprijin pentru achizitia si personalizarea tricourilor oferite participantilor
-
Sprijin pentru confectionarea si personalizarea numerelor de concurs
-
Premii pentru castigatorii cursei sponsorizate
-
Eventual contributie pentru completarea kitului de participare la cursa
sponsorizata
-
Alte forme de sprijin material / logistic pe care sponsorul le poate acorda
Oferim:
-
Atasarea numelui Sponsorului de denumirea cursei sponsorizate asigurand astfel
maxima vizibilitate.
-
Posibilitatea alegerii culorii distinctive a tricoului inclus in kitul de
participare la cursa respective
-
Posibilitatea personalizarii tricourilor de concurs si numerelor de concurs cu
logo-ul Sponsorului
-
Promovare ca sponsor prin afise, bannere, pe site-ul Primariei Iasi si prin
retelele de socializare in perioada premergatoare si cu ocazia desfasurarii
evenimentului.
-
Cresterea notorietatii prin asocierea cu un eveniment de larg interes pentru
ieseni.
(Comunicat
de presă: Ionel Popa - Primăria Municipiului Iaşi)
Stiti cumva la ce link se pot face inscrierile online?
RăspundețiȘtergere