joi, 14 aprilie 2016

Meci dificil contra Germaniei, pentru echipa de Fed Cup a României



Echipa României a avut prima întâlnire oficială cu mass-media, la Cluj, unde se pregătește pentru meciul din play-off-ul Grupei Mondiale a FED Cup by BNP Paribas, cu Germania.
Foarte relaxate, fetele noastre, Simona Halep, Irina Begu, Monica Niculescu și Alexandra Dulgheru, însoțite de căpitanul nejucător Alina Cercel-Tecșor, au vorbit despre dificultatea acestei întâlniri, dar și despre speranțele pe care le au înaintea întâlnirilor de sâmbătă și duminică (16-17 aprilie).
Au fost consemnate următoarele declaraţii:
- Simona HALEP: ”Mă simt foarte bine, sunt complet sănătoasă în acest moment, am și jucat câteva meciuri în America, destul de bune, am câteva victorii și asta mă face mult mai încrezătoare, mult mai motivată să intru pe teren, să lupt, să câștig meciuri. Aș vrea ca acum să le câștig pe amândouă. Vor fi meciuri dificile, dar toate sunt motivate și ne dorim victoria”.
Aceeaşi Simona Halep a mai spus: ”Așa aveam și cu Cehia (conducea la meciuri directe în fața cehoaicelor, cum se întâmplă acum cu Kerber și Petkovic- n.r.) dar fiecare meci este diferit, fiecare zi este diferită. Am un avantaj, este bine că am câștigat precedentele meciuri cu ele, cu Petkovic, și cu Kerber, și sper să fie bine și la Cluj”.
- Irina BEGU: ”Publicul ne-a ajutat mereu, oriunde am fost, la Galați sau la Montreal, și chiar dacă nu am fost la Cluj, fetele mi-au povestit și am înțeles că a fost o atmoferă plăcută. Eu mă bucur să fac parte din această echipă și abia aștept să înceapă partidele. Altfel, indiferent pe ce suprafață joacă, Kerber este o jucătoare foarte puternică, greu de bătut, dar avem șansa noastră, mai ales că jucăm acasă”.
- Monica NICULESCU: ”Mie îmi place foarte mult aici, la Cluj, publicul minunat m-a ajutat data trecută și sunt pregătită să joc pe zgură. Îmi place mai mult pe ciment, dar nu o să fie nicio problemă cu zgura, nici cu mine dar mai ales cu coechipierele mele. Să nu uităm că Simona a făcut finală la Roland Garros, Irina a jucat și ea bine în ultima vreme iar Alexandru Dulgheru a câștigat două turnee pe zgură. A fost o alegere bună”.
- Alina CERCEL-TECȘOR: ”Fetele sunt foarte bine, atmosfera este bună, ne antrenăm aici de luni și totul merge conform planului. Este bine că am de unde să aleg dar este important pentru fete, pentru echipă, ca alegerea să fie cea mai bună, așa că cel mai bine o să știu să vă spun vineri”.
Componenţa celor două echipe este următoarea:
- ROMÂNIA: Simona HALEP (locul 6 WTA la simplu), Monica NICULESCU (31 WTA), Irina-Camelia BEGU (35 WTA), Alexandra DULGHERU (97 WTA). Căpitan nejucător: Alina CERCEL-TECŞOR.
- GERMANIA: Angelique KERBER (locul 3 WTA), Andrea PETKOVIC (30 WTA), Annika BECK (41 WTA), Julia GOERGES (59 WTA). Căpitan nejucător: Barbara RITTNER.
Celelalte partide din play-off, de sâmbătă şi duminică, sunt: Rusia - Belarus (la Moscova), Spania - Italia (la Lleida), Australia - SUA (la Brisbane).
În semifinalele Grupei Mondiale se dispută meciurile Elveţia - Cehia (Lucerna) şi Franţa - Olanda (la Trélazé), tot pe 16 şi 17 aprilie 2016. (Surse: FRT şi FedCup)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu