miercuri, 6 februarie 2013

Ceferistul ieşean Petru Ciorbă a devenit preşedintele Federaţiei Române de Culturism şi Fitness


Petru Ciorbă

La recentele Campionate Mondiale de Juniori şi Masters de la Budapesta (Ungaria), România a ocupat un onorant loc 6 pe naţiuni, din 49 ţări participante, după ce sportivii noştri au cucerit 6 medalii, dintre care una de aur (prin Anghel Birică - de la CSM Iaşi, la fitness juniori), trei de argint (prin Cristina Chiriţă – de la Farul Constanţa, la bodyfitness junioare, Răzvan Olariu – CSM Iaşi, la Athletic Physique juniori şi Cristian Mihăilescu – preşedintele Federaţiei Române de Culturism şi Fitness, de la Farul Constanţa, la culturism la categoria +60 ani) şi alte două de bronz (Mihaela-Beatrice Şerban - de la CST Alexandria, la culturism junioare şi Mihăiţă Vişan - de la Farul Constanţa, la fitness juniori).
Sâmbătă, pe 2 februarie 2013, Biroul Federal al FRCF a analizat aceste rezultate şi a descoperit că prin participarea sa la “Mondialele” de la Budapesta, preşedintele forului bucureştean, Cristian Mihăilescu, a încălcat regulamentul deoarece cei din conducerea federaţiei nu trebuie să fie şi sportivi în activitate ! În acest fel, Cristian Mihăilescu a fost nevoit să-şi dea demisia din funcţia de preşedinte al FR Culturism şi Fitness, în locul lui venind automat vicepreşedintele Petru Ciorbă, antrenor emerit de culturism la clubul sportiv CFR Iaşi. Astfel, până la noile alegeri la FRCF, ieşeanul Petru Ciorbă, dublu campion mondial cu mai mulţi ani în urmă a devenit acum “Number One” în culturismul românesc la nivel federativ !
Referitor la acest aspect, Petru Ciorbă ne-a declarat astăzi următoarele: “Am devenit de câteva zile preşedintele Federaţiei Române de Culturism şi Fitness într-un anumit context şi voi conduce federaţia până la noile alegeri. Ele erau programate iniţial în noiembrie 2013, dar vrem acum să le organizăm mult mai repede, poate la finalul lunii martie, ca să fie totul în ordine. Sunt multe probleme pe care eu le voi încerca să le rezolv până la noile alegeri, sunt obişnuit cu aşa ceva. Nu ştiu însă dacă îmi voi depune candidatura pentru postul de preşedinte al FRCF la noile alegeri, mă mai gândesc, deoarece am observat că atunci când ajungi acolo sus ai numai probleme, iar numele meu a avut destul de suferit şi când eram vicepreşedinte, mă aştept acum la mult mai multe lovituri sub centură de când am devenit preşedinte şi mie nu-mi plac asemenea lucruri. Îmi place mai mult să mă ocup de sportivii mei de la CFR Iaşi, pe care vreau să-i scot campioni şi dacă în 2012 am reuşit acest lucru cu Ionuţ Grigoraş şi Bebe Vasiliu, sper ca 2013 să fie un an şi mai bun din punct de vedere al performanţelor obţinute de elevii mei !”.

* La mulţi ani de două ori la echipa de popice CFR Olimpia ACB Iaşi


Ziua de miercuri, 6 februarie 2013, este una aniversară la echipa de popice CFR Olimpia ACB Iaşi, acolo unde doi sportivi îşi serbează ziua de naştere. Este vorba de antrenorul-jucător Remus Antimirescu şi juniorul Ionuţ Condrea, ultimul schimbând şi “prefixul” deoarece a împlinit astăzi frumoasa vârstă de 20 ani !
Fanii sportului popicelor din Iaşi urează celor doi sărbătoriţi un sincer La mulţi ani cu sănătate şi le urează multă “baftă” în marele derby de sâmbătă, 9 februarie 2013, atunci când, în cadrul rundei cu nr. 7 din Divizia Naţională a seniorilor, CFR Olimpia ACB Iaşi se va confrunta pe teren propriu, de la ora 10.00, cu actuala campioană naţională şi participantă în Liga Campionilor, CFR Cluj. Intrarea spectatorilor la meciul din 9 februarie, de la arena de popice CFR Iaşi, la “El Clasico” CFR Olimpia ACB Iaşi – CFR Cluj este liberă, cele două combatante ocupând în prezent primele două locuri ale clasamentului Diviziei Naţionale. Ieşenii sunt pe primul loc, cu 14 puncte la activ şi cu un meci mai mult disputat, iar clujenii sunt pe locul 2, cu 10 puncte din şase meciuri disputate. Arbitrul principal al marelui derby de sâmbătă va fi gălăţeanul Bebe Tudorie. 
DAN TEODORESCU


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu