duminică, 12 martie 2017

Penicilina Iași, în turneul final la minivolei



Cele mai mici voleibaliste ale Clubului Penicilina au încheiat pe locul întâi grupa I a turneelor semifinale din cadrul Campionatului național, desfășurată la Iași. Elevele antrenoarei Tatiana Popa, fostă mare jucătoare a aceluiași club, au câștigat toate meciurile disputate, cu CSȘ Târnăveni, LPS CSM Focșani și ACS Sport Plus Brăila, cu același scor 3-0. În întâlnirea decisivă cu formația din Focșani, disputa a fost palpitantă, în ultimul set, ieșencele câștigând cu 29-27, după ce adversarele au condus cu 21-15.
Lotul Penicilinei a fost următorul: Maria Timofte, Laura Halip, Ema Brumă, Adela Păcurariu, Cezara Huţanu, Carla Ciobanu, Alexia Moroşanu, Alexia Muşinschi, Ioana Loghin, Yvone Hrib, Georgiana Vrabie, Alexandra Goldan.
Cu ochii în lacrimi, jucătoarea Alexia Moroșanu ne-a spus ”Ne bucurăm foarte mult pentru că am reușit să ne calificăm. Chiar dacă am câștigat cu 3-0 toate meciurile, n-a fost ușor. Am avut emoții mari, dar am avut încredere în ceea ce am învățat la antrenamente”.
Turneul final, la care vor participa câștigătoarele celor opt grupe semifinale, va avea loc între 5 și 9 aprilie 2017, într-o localitate care urmează să fie stabilită de federație.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu