marți, 29 octombrie 2019

O splendidă lansare de carte la Botoşani


Duminică, 27 octombrie 2019, o delegaţie a Ligii Scriitorilor Români - Filiala Iași-Nord Est a participat la o lansare de carte în municipiul Botoșani, care s-a derulat la Liceul Mihai Eminescu din localitate. Evenimentul în sine a fost unul deosebit, desfăşurat într-un cadru foarte elegant al liceului, unde autorul, Viorel Coman, a făcut a treia lansare a volumului său - FASM, într-o sală plină de oameni iubitori de cultură de bună calitate.
Alături de scriitorul Viorel Coman au fost prezenţi şi membrii LSR - Filiala Iaşi-Nord-Est (Corina Matei-Gherman, Sofia Doina Gavrilă, Calistrat Robu), alături de
prozatoarea Viorica Serban şi criticul literar Teodor Pracsiu, care şi-au adus pe deplin contribuţia la acest eveniment cultural extrem de reușit.
După sesiunea de autografe oferită celor prezenţi de scriitorul botoşănean Viorel Coman, poeta ieşeană Sofia Doina Gavrilă a declarat: "A fost ceva extraordinar, am făcut multe fotografii care ne vor aduce aminte de acest minunat eveniment cultural.
Am făcut fotografii inclusiv într-un cadru natural splendid, într-o margine de pădure a Botoșaniului, oraș legat aprope ombilical de poetul nostru național. Mihai Eminescu. Acele imagini, din marginea pădurii, îmi amintesc de versurile:
„Fiind băiet păduri cutreieram
Și mă culcam ades lângă isvor,
Iar brațul drept sub cap eu mi-l puneam.
S-aud cum apa sună-ncetișor:
Un freamăt lin trecea din ram în ram
Și un miros venea adormitor.
Astfel ades eu nopți întregi am mas,
Blând îngânat de-al valurilor glas”.
În prima decadă a lunii viitoare. mai precis pe 10 noiembrie 2019, când toţi românii îşi vor vota preşedintele, moldovenii din dreapta şi stânga Prutului sunt invitaţi la două tradiţionale manifestări culturale la Iaşi, ele fiind următoarele: şedinţa cu public a Asociaţiei Literare Păstorel Iaşi (ora 10:00, la Biblioteca Judeţeană "Gheorghe Asachi" Iaşi - sediul central din Bulevardul Ştefan cel Mare şi Sfânt) şi triplă lansare de carte şi spectacol artistic în cadrul Ligii Scriitorilor Români - Filiala Iaşi-Nord Est (ora 12:00, la Cercul Militar Iaşi, din Dealul Copoului). (REDACŢIA)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu