marți, 7 iunie 2016

Perle cu nepot de 1 iunie


Nepotul Dori e deja matur la vârsta de 12 ani şi jumătate. Are simţul practic dezvoltat. Zilele asta a lipsit câteva zile de la şcoală la Rosh Hanikra. O indispoziţie cu puţină febră. La asta s-a mai adăgat şi o înţepătură de viespe sau albină. Tocmai a călcat cu piciorul gol pe ea…
Bineânţeles că a ajuns la spital la urgenţe. Acum e la noi, la bunici. Se deplasează prin casă într-un singur picior. Celălalt picior bolnav nu are voie să-l pună în pământ, mai ales că i s-a administrat pastile şi o cremă specială. Joc cu el şah vreo două partide. Desigur că mă bate…Are mintea distributivă. Eu am fost mentorul lui începând de la vârsta de 6 ani! În acelaşi timp priveşte la un film de desene animate. Deja vede viitorul său! Mi-a propus să închirieze o cameră la mine la bunica contra unui şekel. A negociat însă să conţină şi micul dejun preparat după gustul său!Nu l-am refuzat! Atunci mi-a promis că o să-şi ia peste 3 ani şi jumătate  şi carnetul de conducere.Aşa că o să-mi poată închiria şi maşina să meargă la facultate.
Poeta Bianca Marcovici (Israel) - Sursa: https://wxwx.wordpress.com/2016/05/30/perla/

2 comentarii:

  1. Povestirea este plastică,nostimă,dar și foarte reală.Copiii de azi sunt ageri ,inteligenți și au un simț practic pe care noi nu l-am avut la vârsta lor.Timpuri noi - oameni noi !
    Povestirea doamnei Markovici nu este însă o simplă constatare despre evoluția inteligenței umane ; ea este construită în primul rând din duioșie și dragoste față de nepoții ei.


    Cu admirație,Hedi Simon

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo Bianca! Nepotelul probabil ca iti seamana, copil destept care stie ce vrea! De aceea vrea la bunica!

    RăspundețiȘtergere