sâmbătă, 26 aprilie 2014

Ieşenii câştigă în prelungiri în Dealul Copoului


Sursa foto: CSMS Iaşi

Etapa a doua din turneul play-off al Ligii a II-a de fotbal, a programat sâmbătă, pe stadionul Emil Alexandrescu din Dealul Copoului, un mare derby în Seria I, cele două combatante fiind CSMS Iaşi şi Unirea Slobozia. După o partidă tensionată, ieşenii s-au impus cu scorul de 2-1 (1-1) în prelungirile meciului, prin golurile reuşite de Ţigănaşu (min. 45) şi Olah (min. 90+4), respectiv Coconaşu (min. 24). 
Într-o dispută arbitrată de brigada Cătălin Buşi (Râmnicu Vâlcea) - Gero Szabo (Cluj-Napoca) şi Gabriel Bârjac (Zalău), au evoluat echipele:
- CSMS Iaşi: Caparco – Radovic (Călugăru ’46), Mihalache, Fl. Plămadă, Ţigănaşu - Olah, Al. Creţu (M. Dedu ’66) - Bosoi, Leonard Dobre, Herghelegiu (Onofraş ’74) – Pălimaru. Antrenor: Marius Lăcătuş
- Unirea Slobozia: L. Dobre - S. Stan, R. Soare, Tudorache, C. Toma - Macare, Coconaşu – Ibrian (Ursu 75) , Ivaşcă (Jianu ’55), M. Florea – Bolat (Hristian 83). Antrenor: Adrian Mihalcea
În min. 29, ieşenii au ratat o bună ocazie de gol la poarta Unirii, Bosoi reluând balonul cu capul în bara porţii adverse. În min. 80, de la oaspeţi a fost eliminat jucătorul C. Toma, care a primit al doilea cartonaş galben în urma unui fault asupra lui Onofraş.
La finalul partidei de la Iaşi, cei doi antrenori au declarat:
- Marius Lăcătuş (CSMS Iaşi): "Dacă fructificam jumătate din ocaziile create, aveam viaţa liniştită. Importantă a fost atitudinea, am demonstrat că meciul cu Bacăul a fost un accident. Fotbalul îţi mai şi dă după ce îţi ia. Azi am marcat noi în prelungiri după ce etapa trecută am primit gol în prelungiri. Eu nu am treabă cu adversarul, însă nici nu permit cuiva să mi se adreseze la modul în care a făcut-o jucătorul de la Slobozia, într-un moment în care purtam un dialog calm cu un coleg de-al lui. Nu ştiu ce se întâmpla dacă nu mă oprea Florin Prunea, însă cred că mă opream la timp. Oricum, regret reacţia mea, un antrenor nu are voie să facă ce am făcut eu. Felicit Slobozia pentru atitudine !".
- Adrian Mihalcea (Unirea Slobozia): "Îmi felicit echipa pentru jocul de azi. E frustrant să pierzi cu goluri primite în ultimele secunde ale celor două reprize. Nu ne interesează vorbele care se spun despre noi. Îmi doream să nu pierd, Iaşul e singura echipă care are trei victorii în faţa noastră. Iaşul are forţă, talie, însă în jocul lor se simte presiunea rezultatelor. Eu îmi termin contractul în vară, vom vedea apoi ce vom face".
Celelalte rezultate de astăzi au fost: SC Bacău – Rapid Bucureşti 1-2 şi ACS Berceni – FC Clinceni 2-2 (play-off), respectiv Farul Constanţa – Unirea Tărlungeni 1-2, Dunărea Galaţi – CF Brăila 4-0 şi Gloria Buzău – Rapid CFR Suceava 3-2 (play-out). 
Clasamentul la zi în turneul play-off arată astfel:
1. CSMS Iaşi               12        7          2          3          19-10   23 (+2)
2. Unirea Slobozia        12        7          1          4          12-11   22 (+4)
3. Rapid Bucureşti        12        6          3          3          14-10   21 (+6)
4. FC Clinceni              12        5          3          4          19-13   18 (0)
5. ACS Berceni           12        3          3          6          15-21   12 (-6)
6. SC Bacău                12        1          2          9          8-22     5 (-13)
Etapa a III-a din turneul play-off (locurile 1-6) programează partidele: FC Clinceni – CSMS Iaşi (vineri, pe 2 mai, de la ora 11.00), CSM Unirea Slobozia - SC Bacău şi Rapid Bucureşti - ACS Berceni (ambele sâmbătă, pe 3 mai, de la ora 11:00).
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu