vineri, 5 februarie 2016

Partida Simona Halep - Karolina Pliskova deschide balul la Cluj, în "Fed Cup"


Sursa foto: FR Tenis

Simona Halep (3 WTA) va fi pe teren, contra Karolinei Pliskova (13 WTA), sâmbătă, de la ora 13:00, în primul meci din confruntarea cu Cehia, din sferturile Grupei Mondiale din Fed Cup, eveniment care va avea loc în Sala Polivalentă din Cluj.
La 20 de minute după încheierea jocului dintre Halep şi Pliskova, pentru al doilea punct al partidei, se vor duela Monica Niculescu (37 WTA) şi Petra Kvitova (9 WTA).
Duelurile de duminică vor începe tot de la ora 13:00 şi tot Halep va fi protagonista primului meci, susţinut în compania Kvitovei. Se vor lupta, apoi, Niculescu şi Pliskova, pentru ca într-un eventual decisiv de dublu să intre Andreea Mitu / Raluca Olaru şi Denisa Allertova / Barbora Strycova. Componenţa echipelor de dublu poate fi modificată.
Simona Halep nu a pierdut niciun meci în faţa cehoaicelor pe care le va înfrunta la simplu: 2-0, la general, cu Kvitova (6-2, 6-2 în finală la New Haven 2013 şi 6-7, 6-3, 6-2 în semifinale la Madrid 2014), respectiv 3-0, la general, cu Pliskova (6-4, 7-6 în finală la Dubai 2015, 6-4, 6-4 în optimi la Indian Wells 2015 şi 6-4, 7-5 în sferturi la Sydney 2016.
Monica Niculescu a pierdut singurul meci direct disputat contra Petrei Kvitova în circuit (4-6, 1-6 la Eastbourne 2013) şi a câştigat ambele dueluri cu Karolina Pliskova (6-3, 6-1 în sferturi la Nantes 2012 şi 6-1, 6-1 în calificări la New Haven 2014).

* Declaraţiile româncelor după tragerea la sorţi de la Cluj

"Îmi doream să joc primul meci, așa cum am jucat și la Galați. Voi da tot ce pot și sper să iasă bine. Pe adversară o cunosc bine, am jucat de mai multe ori împotriva ei. E puternică, lovește puternic fiecare minge, are un stil de joc bine întipărit în cap și servește bine. Eu trebuie să fiu agresivă, să blochez mingile și să joc așa cum o fac eu cel mai bine. Am încredere că pot câștiga și sper că și publicul ne va ajuta pentru a fi mai puternice. Mulțumesc Clujului pentru tot. Este prima dată pentru mine când sunt aici, m-am simțit săptămâna asta foarte bine aici. Oamenii sunt foarte relaxați, prietenoși. Am stat ieri în jur de oră cu ei în tribună și a fost un moment foarte plăcut. Felicitări pentru sală, mă bucur că există așa ceva în țara noastră. Mă bucur că am hotărât să joc în acest meci și să vin la Cluj. Mă simt bine, sper să dau totul în weekend în așa fel încât să fie bine și pentru Cluj și pentru noi", a spus Simona Halep.
”Pentru mine nu contează dacă joc prima sau nu, important este să fac cel mai bun joc al meu, să intru pe teren relaxată și să aduc puncte echipei României. Îmi doresc să vină cât mai multă lume să ne susțină și vrem să facem treabă bună sâmbătă”, a spus și Monica Niculescu, cea care va juca sâmbătă împotriva celei mai bune jucătoare din Cehia.
”Ne-am dorit ca Simona să intre prima pe teren, ceea ce s-a și întâmplat”, a spus Alina Tecșor, căpitanul nejucător al echipei României, ”și cred că acest lucru o să fie în avantajul nostru”.
Meciul România - Cehia va putea fi vizionat pe "micul ecran" doar pe Dolce Sport 1, începând cu ora 13.00, pe 6 şi 7 februarie 2016.
(Surse: Mediafax şi FR Tenis)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu