luni, 15 februarie 2016

Rezultat surprinzător pentru voleibalistele de la Penicilina Iaşi!


Raluca Bucur / U Cluj

La Cluj, în etapa a XVI-a a Diviziei A1, voleibalistele de la Universitatea au câștigat în fața formației Penicilina Iași cu scorul de 3-1 (25-21, 15-25, 25-22, 25-21). Despre acest insucces neașteptat pentru ieșence, antrenorul Dan Gavril a declarat:
”Înaintea întâlnirii eram, indiscutabil, echipa favorită. Este drept, am început mai greu, dar după setul al doilea, pe care l-am câștigat categoric, nu credeam că evoluția fetelor mele nu va fi cea care să ducă la victorie. Adversarele noastre și-au dorit mai mult succesul și au făcut tot posibilul să-l obțină. De ce n-am avut noi determinarea necesară ? Este o întrebare la care caut încă răspuns. Statistica jocului relevă faptul că Penicilina a avut 13 blocaje din care a făcut punct, în timp ce Clujul doar 4, noi am greșit patru servicii, în timp ce adversarele au ratat 11. La preluare, echipa mea a dus la ridicătoare 29 de pase, iar studentele doar 14. Punctul nostru nevralgic a fost finalizarea. În atac, Marina Kovacheva a jucat foarte slab, și nu este prima dată, iar Katarina Jovanovic a avut o prestație ștearsă. Ele sunt jucătoarele care trebuiau să facă diferența. Comportarea echipei este inexplicabilă și pentru că în ultimele două seturi gazdele au condus, dar nu s-au detașat, iar noi am greșit atunci când pe tabelă era egalitate și puteam prelua controlul meciului”.
Celelalte rezultate ale rundei au fost: Dinamo Bucureşti - CSM Lugoj 3-1, Rapid Bucureşti - Unic Piatra Neamţ 0-3, CS Volei Alba Blaj - SCMU Craiova 3-0, CSM Târgovişte - CSU Medicina Târgu Mureş 3-0, Ştiinţa Bacău - CSM Bucureşti 2-3.
În etapa viitoare, pe 20 februarie 2016, Penicilina Iaşi (locul 9, cu 14 puncte) va evolua din nou în deplasare, cu CSM Lugoj (locul 7, cu 17 puncte).
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu