vineri, 29 martie 2013

Echipa de fotbal Săgeata Popricani îşi caută jucători printr-un site de recrutare


Lotul echipei Săgeata Popricani

Echipa de Liga a V-a Săgeata Popricani, din judeţul Iaşi, a postat un anunţ pe un site de oferte de locuri de muncă, prin intermediul căruia vrea să găsească "fotbalişti tineri, sănătoşi şi cu un trecut sportiv curat" pentru postul de portar, ne informează Mediafax.
"Având în vedere că în perioada imediat următoare încep mişcările de «trupe», ne-am gândit să venim din timp în faţa dvs cu o cerere de fotbalişti, pentru a ne întregi grupul actual. Echipa Săgeata Popricani caută fotbalişti tineri, sănătoşi şi cu un trecut sportiv curat, pentru următoarele posturi: 1 portar, minim 1,75 m înălţime. CV-urile dvs sportive (date personale, palmares, echipe la care aţi evoluat în trecut, etc) vor fi trimise pe fax sau email la sageatapopricani@yahoo.com şi www.facebook.com/SageataPopricani", se arată în anunţul postat de gruparea ieşeană, pe jobs.bizoo.ro.
Ideea a prins destul de repede, iar echipa din Popricani a primit şi unele oferte de-a lungul anului, nu numai pentru postul de portar, după cum urmează:
- Toma Cosmin: “Am 18 ani....portar de meserie...1.87 (din Bucureşti) trecut... Sportul Studenţesc... Rapid Bucureşti”;
- Marian Florin: “Am 18 ani, 1.81, portar de meserie (din Bacău),  trecut pe la Aerostar Bacau, LPS Bacău , Inter Letea Veche, As Condorilor”;
- Constantin Samuel: “Mi-aş dori să joc şi eu pentru Voi! Sunt din Bucureşti, 20 de ani ! Am mai Jucat La SC Viitorul Cojasca! Sunt din Jud. Dâmboviţa – Fântanele”;
- Moţ Cosmin: “Salut, vă interesează un fundaş dreapta sau un mijlocaş dreapta? Am 18 ani şi am mai jucat la Recolta Stoicăneşti timp de 1 an de zile. Eu zic că am calităţi destul de bune şi aş vrea să fac parte din lot. Dacă vreţi să mă căutaţi, îmi lăsaţi un mesaj pe facebook !”;
- Daniel Moroşan: “Salut, vă interesează un mijlocaş stânga-dreapta sau chiar în spatele vârfurilor? Am 19 ani, principala calitate viteza. Sunt din Suceava şi sunt venit la facultate în Iaşi”;
- Andy Andreas: “Bună ziua, vă interesează un mijlocaş central, stânga, dreapta sau atacant ? Am 19 ani, principala calitate este viteza, pasele lungi.Dau la poartă şi cu stângul şi cu dreptul. Sunt din Hunedoara. Mai multe detalii dacă vă interesează adaugatzi.andy_andreas93. AŞTEPT!”
- Bae Florin Potur: “Sall... mai sunt locuri în echipă? Pe postul fundaş dreapta? Am mai jucat la Săgeata...”;
- Cuzic Alexandru Ionuţ: “Bună ziua. Am vorbit acum câteva zile la telefon cu dumneavoastră în legătura cu echipa, că aş vrea să fac parte din echipă şi aţi spus că ne auzim la un telefon. Am văzut că duminică începem antrenamentele şi aş vrea dacă pot să fac parte şi eu din echipă. Pot veni să mă vadă antrenorul cum mă descurc la antrenamente ?”;
- Dima Gheaur: “Mă numesc Gheaur Dumitru şi sunt din Republica Moldova, mijlocaş stânga de meserie şi aş dori să fac parte din echipa dumneavoastră. Cum aş putea să vă conactez ! Pe facebook sunt Dima Gheaur. Vă mulţumesc !”.
De menţionat că echipa Săgeata din Popricani, localitate aflată la 18 km de Iaşi, a fost înfiinţată în 2010. După 11 etape, formaţia ocupă locul 3 în Seria I a Ligii a V-a de fotbal, cu 21 puncte la activ. În prima etapă a returului, duminică, 31 martie, de la ora 11.00, pe teren propriu, Săgeata Popricani va întâlni echipa de pe primul loc, Helios Tomeşti, într-un adevărat derby al rundei din “fotbalul mic” al judeţului Iaşi. Stafful echipei Săgeata Popricani este alcătuit din Valeriu Pârlog (preşedinte) şi Daniel Enuţă (antrenor).
DAN TEODORESCU

2 comentarii:

  1. Dorim pe aceasta cale sa va multumim pentru interesul acordat fotbalului iesean, pentru echipa noastra. Va asteptam sa ne urmariti in continuare pe blog, facebook, etc. http://sageatapopricani.blogspot.ro/2013/03/comunicat-de-presa-din-partea-echipei.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Va doresc mult succes in campionat si sa ajungeti cit mai sus in sportul cu balonul rotund ! (DanTe)

    RăspundețiȘtergere