joi, 5 februarie 2015

La Galaţi, în Fed Cup, România va întâlni puternica echipă a Spaniei


Echipa României (sursa foto: Agerpres)

Simona Halep și Irina Begu au declarat, miercuri, la Galați, într-o conferință de presă, că meciurile de sâmbătă și duminică cu echipa de tenis a Spaniei în primul tur al Fed Cup, Grupa Mondială II, vor fi dificile dată fiind experiența adversarelor.
''Vor fi meciuri dificile pentru că împotriva Muguruzei am pierdut o dată și are un mic avantaj, dar este un nou meci, o altă suprafață, jucăm în sală, ceea ce mie îmi place. Am încredere că pot să o înving pe Muguruza, dar și cu Soler va fi un meci dificil, pentru că nu am jucat până acum contra ei. Spania este o echipă foarte puternică, sunt jucătoare bune, au experiență, dar eu am încredere în mine că pot să câștig pentru România'', a spus Halep, numărul trei mondial la simplu.
La rândul ei, Irina Begu (34 WTA) a precizat că va lupta pentru a aduce puncte României, chiar dacă este prietenă foarte bună cu una dintre adversare, Lara Arruabarrena, care îi este parteneră la dublu în turneele internaționale.
''Sper că sâmbătă și duminică voi juca cel mai bun tenis al meu. Sper să aduc cât mai multe puncte echipei, pentru că este o mândrie să jucăm acasă în fața publicului nostru. Din câte știu eu, Soler este numărul doi și împotriva ei voi juca, însă până atunci, în primul meci, dacă voi juca eu sâmbătă, va fi împotriva Muguruzei. Cu Lara, în afară de faptul că este partenera mea la dublu, suntem și foarte bune prietene'', a spus Begu.
În absența jucătoarei numărul unu din formația spaniolă, Carla Suarez Navarro (locul 17 WTA) — accidentată, căpitanul nejucător Conchita Martinez s-a prezentat la Galați, pentru meciul găzduit de Patinoarul ''Dunărea'', cu Garbine Muguruza (24 WTA), Silvia Soler-Espinosa (67 WTA), Lara Arruabarena (86 WTA) și Anabel Medina Garrigues (499 WTA).

* Programul meciurilor de la Galaţi

Programată la acest sfârşit de săptămână, programul confruntării dintre România şi Spania este următorul:
SÂMBĂTĂ - 7 februarie 2015:
- Ora 12:45 - ceremonia de deschidere;
- Ora 13:00 - primul meci al zilei (la simplu) urmat de al doilea meci al zilei (tot simplu).
DUMINICĂ - 8 februarie 2015:
- Ora 12:00 - primul meci al zilei (simplu), urmat de al doilea meci al zilei (simplu) și meciul de dublu (se joacă în funcţie de rezultatul înregistrat până în momentul începerii partidei).
Pauza dintre meciuri este de 20 de minute.
Echipa României este alcătuită din jucătoarele Simona Halep, Irina Camelia Begu, Monica Niculescu, Alexandra Dulgheru, alături de căpitanul nejuător Alina Cercel-Tecșor, care a menţionat: „Mulțumim organizatorilor că ne-au oferit posibilitatea să jucăm aici la Galați, unde fetelor le place foarte mult. Oamenii sunt foarte drăguți și toată lumea ne ajută pentru ca lucrurile să iasă foarte bine”. (Surse: Agerpres şi FR Tenis)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu