joi, 26 februarie 2015

Un culturist ieşean de top european are nevoie de ajutorul nostru


Andrei Costel Vasiliu (CS CFR Iaşi)

Am primit următorul email de la culturistul Andrei Costel „Bebe” Vasiliu, legitimat la CS CFR Iaşi, care ne cere ajutorul pentru a putea reprezenta România şi municipiul Iaşi la Campionatele Europene din Spania.: „Bună seara ! Sunt Bebe Vasiliu şi mă pregătesc pentru Campionatul European de Seniori Bodybuilding Classic, din 13-18 mai 2015, de la Santa Suzana, din Spania. Personal, pe lângă pregătirea de concurs care mă costă undeva la 3.500 euro, poate 4.000 euro, trebuie să mai achit un bilet de avion care costa în prezent 250 euro (precizez că se scumpeşte aproape săptămânal), incluziv taxa de înscriere în concurs de 370 euro (înscriere în concurs, hotel, mese, carnet ifbb internaţional). Tot ce înseamnă pregătire de concurs achit personal, cu celelate două sau măcar una din ele, bilet de avion sau taxele de concurs, mă poate ajuta cineva ? Vă rog frumos să mă scuzaţi dacă v-am deranjat, dar am nevoie de ajutor, este un efort finaciar enorm...”. Întrebarea mea către toţi cei care iubesc sportul: 250 euro + 370 euro = 620 euro ! Sau numai 250 euro ! Sau numai 370 euro ! E chiar aşa de mult pentru municipiul Iaşi şi pentru Fundaţia Sportului Ieşean ? Sau pentru alţi sponsori generoşi ? MULŢUMIM ANTICIPAT !!!
DAN TEODORESCU

4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. La Csm, antrenorul Cristian Russ si Felicia Purice le cunpara biletele la sportivi. Si sunt 4 sau 5 acum iar. Le-au cumparat si ptr Mexic, etc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut de atatea ori cand le cunpara si mancare, pui si peste. Suplimentele nutritive sunt cumparate de la Body Line de la Mall. Au si reducere maxima la produsele Pro Nutrition.

    RăspundețiȘtergere