duminică, 10 iunie 2012

Fotbalul şi popicele, sporturile preferate ale fraţilor Alexandru şi Bogdan Tudorie


Fotbalistul gălăţean de numai 16 ani şi-a văzut visul cu ochii, iar pe 1 iulie va semna un contract cu celebra grupare milaneză. Alexandru Tudorie a parcurs 1.800 de kilometri, distanţa dintre Galaţi şi Milano, într-un timp record. A fost remarcat de scouterii lui AC Milan la un meci al naţionalei României de juniori, a fost chemat în Italia, iar pe 1 iulie îşi va pune semnătura pe contractul de joc. "Visul meu de mic este să joc la prima echipă a lui AC Milan. Încă nu mi l-am îndeplinit, joc doar la juniori deocamdată, dar sper sa promovez cât mai repede la echipa mare", a spus Alexandru Tudorie, apoi a continuat: "Mi-am propus ca în trei ani să ajung la echipa mare. Idolul meu este Ibrahimovic. Pentru că şi eu sunt atacant, chiar dacă AC Milan m-a luat în vizor ca mijlocaş defensiv". De menţionat că Alex Tudorie este un fotbalist polivalent, deoarece la echipa naţională de juniori a României este folosit ca mijlocaş central, iar la Oţelul Galaţi, ca atacant.
Fratele mai mare al lui Alex, juniorul de 18 ani Bogdan Tudorie, a continuat însă pe linie sportivă marea dragoste a tatălui său, Bebe Tudorie (fost popicar la ICMRS Galaţi şi acum arbitru de popice la nivel naţional) şi joacă şi el popice la campionii de la CFR Olimpia ACB Iaşi. El este campion în sportul popicelor la nivel de cadeţi şi juniori şi a evoluat recent cu echipa României la Campionatele Mondiale de popice de la Bautzen (Germania). Cu seniorii de la CFR Olimpia ACB Iaşi, sub conducerea antrenorului Remus Antimirescu, juniorul Bogdan Tudorie a devenit în acest an vicecampion naţional pe echipe şi va evolua în octombrie la Cupa Europei de la Apatin (Serbia) cu formaţia moldavă. “Dacă fratele meu a ajuns să joace fotbal la AC Milan, eu aş dori să joc popice la echipele de top din Germania. Dar până atunci mai am mult de muncă aici, la CFR Olimpia ACB Iaşi !”, a menţionat Bogdan Tudorie, în prezent elev la Grupul Şcolar Virgil Madgearu din Iaşi.
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu