vineri, 22 iunie 2012

Ionuţ Popa dă totul din casă !


* Antrenorul CSMS Iaşi spune că echipa din Dealul Copoului nu are bani nici pentru cumpărarea unui jucător de Divizia C !
La conferinţa de presă de astăzi, antrenorul echipei ieşene, Ionuţ Popa (FOTO), a menţionat următoarele: "In ultimele zile m-au abordat mai multi fani care m-au intrebat ce se intimpla la echipa. De aceea, m-am gindit sa convoc o conferinta de presa in care sa prezint situatia exacta existenta la echipa. Dupa prima saptamina de pregatiri, fata de anul trecut, nu mai avem noua jucatori, Haisan, Florea, Nalati, Cotiga, Codrea, Marjanovic, Petrovic, Camara si Badic, ultimul trebuind sa se opereze si a venit doar unul, Grigore. La ora actuala, avem 14 jucatori, intre care trei portari, si doi nerezolvati, Onofras si Milea. Nu vreau sa ma pling, insa lotul actual este mult, mult, mult sub valoarea celui avut de Mioveni anul trecut. Nu avem bani sa luam nici macar un jucator de Divizia C! A venit un francez, Soubervie, care avea la el acasa, in liga a treia, un salariu de 4 500 de euro pe luna. A cerut 3 700 si nu am putut sa-i dam. Spun toate lucrurile astea pentru ca lumea sa nu se astepte la minuni, sa viseze cai verzi pe pereti. Asta pentru ca daca nu vor fi rezultate, nimeni nu striga dupa primar, presedinte, jucatori, striga dupa antrenor! Cu ce sa fac insa echipa? Un croitor nu poate sa faca un costum cu 2,20 metri de stofa, are nevoie de 2,60. Mi se spune sa fac echipa pe priceperea si inteligenta mea. Nu am asa ceva! Daca aveam, il aparam pe Nastase, nu eram la fotbal. La cum sintem acum, mai degraba nu mai mergeam in strainatate. Stateam acasa si din banii pe cantonament luam un jucator-doi". In continuare, antrenorul formatiei CSMS Iasi a mai spus: "Din 15 iunie, toti antrenorii sint liberi. Colo (NR-Ionel Colonel), preparatorul fizic, care a fost un pion important, un meserias, nu s-a inteles si nu va mai veni. Eu mi-l doresc, insa ce sa fac? In ce ma priveste, nu am primit o oferta clara de prelungire a contractului. Niciodata nu am pus insa banul pe primul loc, ci onoarea". Ionut Popa a aruncat sageti spre conducerea din vara trecuta: "Eu il inteleg si pe primar. Asta vara l-au fentat, l-au pacalit, l-au ciordit unii. S-au dat 10 000 de euro la instalare lui Orac, 10 000 lui Nalati, s-au facut contracte de nu mai putem scapa de unii jucatori care n-au jucat un minut si acum li se dubleaza automat salariul. Altii au adus jucatori de 32 - 34 de ani cu salarii de 2 000 de euro pe luna la B si noi nu putem sa dam 2 500 de euro la A!"
De remarcat ca CSMS Iasi pleaca luni intr-o statiune austriaca, urmind a sta la un hotel de cinci stele. In ceea ce priveste locul de derulare a cantonamentului, acesta va fi Lutzmannsburg - Burgenland, acolo unde Iasul va sta intre 25 iunie si 7 iulie 2012, la Thermenhotel Kurz. Pana la aceasta ora, CSMS are confirmarea ca va juca trei meciuri amicale, cu o echipa austriaca din ligile inferioare (Ritzing), cu FC Rostov (Rusia - liga I) si cu Tavria Simferopol (Ucraina – liga I). Iesenii sunt in cautarea si celui de-al patrulea adversar pentru cantonamentul din Austria.
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu