joi, 1 noiembrie 2012

Florin Prunea nu vrea să plece de la CSMS Iaşi !


Florin Prunea
După ce Consiliul Director al formaţiei de fotbal din Dealul Copoului l-a demis pe preşedintele executiv Florin Prunea, fostul internaţional spune că nu recunoaşte această decizie de încetare a contractului şi că vineri, pe 2 noiembrie, va sta pe banca CSMS-ului în meciul de campionat contra Universităţii Cluj. "Nu comentez decizia Comitetului Director, care a anunţat încetarea colaborării cu mine, nu comentez nici declaraţiile domnului Antohi, pe care-l respect. Un contract nu poate fi rupt în 24 de ore. Nu e vorba numai de clauza de reziliere, e vorba şi de alte clauze. Sunt preşedintele acestui club şi nu plec într-un moment greu. Îmi asum totul, cu bune şi cu rele, sunt principalul răspunzător de situaţia în care se află clubul. Am foarte multe să-mi reproşez, dar nici nu e drept să se uite că am luat echipa de pe locul 6 sau 7 în Divizia B şi am promovat. Am avut o discuţie şi cu domnul primar, în care i-am prezentat situaţia reală a echipei. Regret şi acum despărţirea de Ionuţ Popa, care a cerut să plece, nu eu l-am dat afară. Eu cred că <Ciobi> (NR – antrenorul Liviu Ciobotariu) poate salva echipa. Acum trebuie să ne concentram la meciul de şase puncte cu U Cluj, la care voi sta pe bancă!", a menţionat Florin Prunea.
Vă mai informăm că antrenorul Liviu Ciobotariu nu a mai venit astăzi la conferinţa de presă săptămânală pentru a-şi spune opinia vizavi de meciul cu Universitatea Cluj şi i-a trimis pentru a discuta cu mass-media pe jucătorii reprezentativi Claudiu Tudor şi Răzvan Tincu. Cei doi au declarat că toată echipa ieşeană este vinovată pentru înfrângerile de până acum, dar situaţia se poate remedia pe viitor !
În etapa a XIV-a din prima ligă de fotbal sunt programate partidele:
- Vineri, 2 noiembrie:
Ora 19:00: Gloria Bistriţa - Viitorul Constanţa
21:30: CSMS Iaşi - Universitatea Cluj
- Sâmbătă, 3 noiembrie:
19:30: CFR Cluj - FC Braşov
21:30: FC Vaslui - Ceahlăul Piatra Neamţ
- Duminică, 4 noiembrie:
19:00: Oţelul Galaţi - Gaz Metan Mediaş
21:30: Steaua Bucureşti – Dinamo Bucureşti
- Luni, 5 noiembrie:
19:00: Pandurii Tg. Jiu - CS Turnu Severin
20:00: Petrolul Ploieşti - Concordia Chiajna
21:30: Rapid Bucureşti - Astra Giurgiu (Ploieşti)

* Oţelul Galaţi merge mai departe în Cupa României

În optimile de finală ale Cupei României – Timişoreana la fotbal, în primul meci programat joi seara, Oţelul Galaţi a învins pe CF Brăila cu scorul de 3-0 (1-0), prin golurile marcate de Băjenaru '24, '62 şi Didi '88.
În ultimul meci din optimi, la ora 21.30 va debuta partida Pandurii Tg. Jiu – Dinamo Bucureşti. S-au mai calificat în sferturile de finală formaţiile Astra Giurgiu, Petrolul Ploieşti, Rapid Bucureşti, Ceahlăul Piatra Neamţ, CFR Cluj şi Concordia Chiajna.
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu