luni, 24 februarie 2014

Şapte jucători noi la formaţia de fotbal din Dealul Copoului


Sursa foto: Ziarul de Iaşi
Luni, pe 24 februarie, clubul de fotbal CSMS Iaşi a organizat o conferinţă de presă în care şi-a prezentat noile achiziţii pentru mini-returul care va debuta pe 1 martie 2014. Ei sunt Alessandro Caparco, Gabriel Bosoi, Liviu Mihai, Aleksandar Radovic, Clement Pălimaru, Florin Plămadă şi Marius Călugăru.
Prezent la conferinţa de presă, preşedintele executiv Florin Prunea a menţionat: “Glumind, pot spune că treaba mea s-a cam terminat. Am adus la echipă doar jucători de calitate, care au avut un randament foarte bun, jucători care au venit cu inima deschisă, care au acceptat imediat condiţiile pe care le-am oferit. Cum şi condiţiile de pregătire oferite echipei au fost de excepţie, ne aşteptăm să obţinem maximum de la fiecare meci”.
În continuare, antrenorul principal Marius Lăcătuş a spus: “După ce am terminat ultimul joc din decembrie, am spus că vom încerca să aducem la echipă doar jucători cu calitate. Şi aşa am făcut. Până în play-off vrem să fim pe primul loc al clasamentului !”.
Fost jucător şi în anii trecuţi la Poli Iaşi, atacantul Clement Pălimaru a declarat: “Iaşul este a doua mea casă. Chiar dacă FC Clinceni stă mai bine în clasament decât Iaşul, am plecat de acolo pentru că Iaşul este mult mai bine organizată şi are şanse mai mari de promovare. Câte goluri vreau să dau? Câte cinci în fiecare meci! Nu asta-i important, însă, important e să promovăm”.
Venit de la FC Botoşani, fundaşul Florin Plămadă a mai menţionat: “Vrem să aducem publicul la stadion prin evoluţiile noastre, iar noi să ne ajutăm reciproc pentru a realize obiectivul, cel de promovare în Liga I”.
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu