sâmbătă, 20 aprilie 2013

Antrenorul Sorin Cârţu va prelua pe CSMS Iaşi


Sorin Cârţu

Formaţia CS Turnu Severin a învins, sâmbătă, pe teren propriu, cu scorul de 2-1 (0-1), echipa CSMS Iaşi, într-un meci din etapa a XXVII-a a Ligii I.
Golurile au fost marcate de Fl. Costea – min. 60 şi Thomas – min. 79 pentru CS Turnu Severin, respectiv Onofraş – min. 44 pentru CSMS Iaşi.
Fazele de gol au fost următoarele:
- 0-1: Onofraş deschide scorul cu o lovitură cu capul din aproximativ 6 metri.
- 1-1: Florin Costea egalează cu un şut de la circa 11 metri, după o pasă de la Brata.
- 2-1: Joel Thomas stabileşte scorul final cu o lovitură de cap din faţa porţii.
Au evoluat echipele:
- CS Turnu Severin: Panagopoulous - Dănanae, Durimel, Asanovici, Djalilov (Thomas '71) - D. Stoica, Hasanovici (Roman '52) - Brata, Vranjkovici, Velcovici - Fl. Costea (Bălău '90+3). Antrenor: Ionel Gane.
- CSMS Iaşi: C. Lungu - Mitic, Creţu, Tincu, Vladu - Straton (Keita '83) - Onofraş, Cl. Tudor (Ciucur '61), Moutinho, Ţigănaşu - Pătulea (Gado '53). Antrenor: Liviu Ciobotariu.
- Cartonaşe galbene: D. Stoica '55, Fl. Costea '82. Thomas '88, Panagopoulous '90+5 / Vladu '37, Straton '63
- Arbitri: Sebastian Colţescu (central) - Cristian Nica, Alexandru Cerei (asistenţi) - George Cătălin Găman (rezervă)
- Observatori: Corneliu Fecioru, Florin Bătrânu.
De menţionat că, după acest insucces de la Turnu Severin, antrenorul formaţiei CSMS Iaşi, Liviu Ciobotariu, va fi înlocuit. Preşedintele de onoare al formaţiei din Dealul Copoului şi primar al municipiului Iaşi, Gheorghe Nichita, a declarat, sâmbătă, că decizia sa în privinţa lui Liviu Ciobotariu e deja luată şi că i se pare onorabil ca tehnicianul să plece, precizând că a discutat cu antrenorul Sorin Cârţu pentru preluarea conducerii tehnice.
"Am pierdut un meci cât un campionat şi am avut şi ocazii multe. În clipa în care ai 1-0, stăpâneşti jocul, şi dacă nu crezi tu în tine însuţi să fructifici ocaziile înseamnă că nu meriţi punctele. Eu sunt un om hotărât. Când spun ceva fac. Dacă discutăm în clipa de faţă de ce am spus aşa va fi. Eu ţin la Ciobotariu, dar nu pot să stau acum să mă gândesc că intru în Divizia B. Jucătorii au avut 2.000 de euro primă de joc astăzi şi la Viitorul au avut 1.200 de euro. Contabila şefă era cu banii la vestiar. Pe criza asta să ne batem joc de această echipă? Facem experimente la Iaşi? Aşa mi se pare onorabil, să plece. Decizia mea e luată. Oraşul îmi sare mie în cap, pe mine mă judecă şi mă critică, nu pe dânsul. Au condiţii foarte bune, câte echipe au la zi salariile? Sunt mai mulţi antrenori în acest moment, dar în seara asta cred că stabilesc. În capul listei e Sorin Cârţu. Am vorbit cu Sorin Cârţu, el a acceptat în principiu că va veni", a spus Nichita la Digi Sport.
Joi, Gheorghe Nichita declarase că va renunţa la serviciile antrenorului Liviu Ciobotariu dacă gruparea moldavă nu va câştiga partida de la Turnu Severin.
Într-un alt joc al rundei disputat vineri, Universitatea Cluj - Gaz Metan Mediaş 3-4. Au marcat: Hidişan '36, Tony '68 (penalty), Apostu '79, respectiv Roman '25, Bawab '39, C. Petre '66, Costin '69.
Sâmbătă seară, la meciul Viitorul Constanţa – Rapid Bucureşti scorul este 1-0 la pauză, prin autogolul lui Ionuţ Voicu, din min. 41.
Omul de afaceri Gruia Stoica s-a ţinut de promisiune şi a premiat ieri toată echipa Rapid cu 100.000 de lei, pe care i-a înmânat într-un plic lui Daniel Pancu. Jucătorii au revenit şi ei la sentimente mai bune şi au anunţat că se vor prezenta la meciul cu Viitorul, din această seară, ceea ce au şi făcut.
Patronul GFR a mers la ProRapid şi le-a înmânat personal prima elevilor lui Marian Rada pentru evoluţia din meciul cu Steaua (1-1)
Duminică, 21 Aprilie, sunt programate partidele Astra – Ceahlăul, Gloria Bistriţa - CFR Cluj, Concordia - FC Vaslui şi Pandurii – Dinamo.
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu