vineri, 19 aprilie 2013

“Găzarii” se impun pe malurile Dunării în Cupa României la fotbal



* Echipa Petrolul Ploieşti a învins, joi, în deplasare, cu scorul de 3-0 (1-0), formaţia Oţelul Galaţi, în prima manşă a semifinalelor Cupei României - Timişoreana.

Golurile învingătorilor au fost marcate de Geraldo – min. 3, Morar – min. 60 şi Bokila – min. 71, după următoarele faze:
- 0-1: Sauvadet a executat un corner de pe partea dreaptă şi Geraldo a înscris cu lovitură de cap pe spate din 4 metri.
- 0-2: Morar a înscris cu un şut de la 22 de metri, deviat de Cojoc.
- 0-3: Boudjemaa l-a lansat în adâncime pe Bokila şi acesta l-a învins pe Grahovac cu un şut în forţă de la 15 metri.
Oţelul Galaţi a jucat în inferioritate numerică din minutul 85, după ce Benga a primit al doilea cartonaş galben pentru un fault asupra lui Guilherme.
Au evoluat echipele:
- Oţelul Galaţi: Grahovac - Murgoci, Benga, Sîrghi, Cojoc - Giurgiu, Neagu, Astafei (Didi '72) - Iorga, Vancea (Marquinhos '46), Stromajer (Paraschiv '61). Antrenor: Petre Grigoraş.
- Petrolul Ploieşti: Bornescu - Alcenat, Manasse, Geraldo, Guilherme - Hoban, Marinescu (Mustivar '69) - Boudjemaa, Hamza, Sauvadet (Morar '28) - Bokila (Mojica '76). Antrenor: Cosmin Contra.
- Cartonaşe galbene: Benga '40, '85 / Geraldo '42.
- Cartonaş roşu: Benga '85.
- Arbitri: Radu Petrescu (central) - Aurel Oniţă şi Vasile Marinescu (asistenţi) - Sebastian Colţescu şi Robert Dumitru (asistenţi suplimentari) - Florin Miron (rezervă).
- Observatori: Augustus Constantin şi Paul Cazan.
La partida de la Galaţi au asistat aproximativ 4.000 de spectatori, dintre care 700 de fani ploieşteni.
Meciul retur va avea loc la 22 mai.
În prima manşă a celeilalte semifinale, echipa CFR Cluj a terminat la egalitate, pe teren propriu, scor 0-0, cu formaţia Astra Giurgiu.

* Cosmin Contra s-a “contrat” cu Petre Grigoraş !

Antrenorul echipei Petrolul Ploieşti, Cosmin Contra, a declarat după victoria din meciul cu Oţelul Galaţi, că formaţia sa este calificată în finala Cupei României - Timişoreana în proporţie de 90 la sută.
"Am început foarte bine meciul, am deschis repede scorul, după care a urmat o perioadă bună a Oţelului, dar e bine că nu au reuşit să reintre în joc. Mă aşteptam ca în repriza a doua să avem spaţii mai mari şi mă bucur că am reuşit să profităm de acest lucru. În proporţie de peste 90 la sută suntem calificaţi în finală. Misiunea mea este acum să-mi ţin jucătorii cu picioarele pe pământ", a spus Contra.
Întrebat despre incidentul pe care l-a avut la pauză cu antrenorul Oţelului, Petre Grigoraş, Contra a răspuns: "Am trecut peste acest incident. Nu înţeleg de ce Grigoraş a fost aşa supărat. Nu avea de ce".
De cealaltă parte, antrenorul echipei Oţelul Galaţi, Petre Grigoraş, a declarat că şansele formaţiei sale de a se califica în finala Cupei României sunt minime.
"Am pierdut la o diferenţă clară, iar şansele de a ne califica în finală sunt minime. Am întâlnit o echipă valoaroasă. Am spus dinainte că e cea mai valoroasă din cele patru rămase în cursă. Din păcate nu am reuşit mai mult astăzi. Vom merge la Ploieşti să jucăm, deoarece suntem profesionişti", a spus Grigoraş.
Întrebat despre incidentul pe care l-a avut la pauză cu antrenorul Petrolului, Cosmin Contra, Grigoraş a răspuns: "Nu vreau să vorbesc prea mult despre incidentul cu Contra. Eu vorbeam cu arbitrul de rezervă şi s-a băgat şi el în seamă. Mi-a spus să fac ciocul mic, dat fiind faptul că este un antrenor experimentat, călit în Spania, mustind de civilizaţie, cu peste 500 de meciuri în Liga I. Este un copil, a fost un gest infantil. M-a deranjat că m-a jignit, dar lăsăm să treacă aceste lucruri. Îl felicit pentru echipa pe care o are, este una frumoasă. Eu ştiu, însă, că un om valoros este şi generos, or nu este cazul lui. Nu am vorbit cu el după meci, nu am ce discuta cu astfel de oameni".
Directorul general al clubului Oţelul Galaţi, Narcis Răducan, a afirmat că Petrolul a fost echipa mai bună. "E clar că şansele de a ne califica sunt compromise. Trebuie să ne luăm gândul de la Cupă şi să recunoaştem valoarea adversarului care l-am întâlnit astăzi. Din păcate am ratat obiectivul acestui final de sezon", a precizat Răducan.

* O nouă rundă în Liga I de fotbal

Etapa a 27-a din prima ligă de fotbal va debuta astăzi, cu meciul de pe Cluj Arena şi se va încheia luni, cu partida de pe National Arena din Capitală. Programul este următorul: 
- Vineri, 19 Aprilie:
Ora 20:30: “U” Cluj - Gaz Metan Mediaş;
- Sâmbătă, 20 Aprilie:
19:00: CS Turnu Severin - CSMS Iaşi (în direct pe Digi Sport 1);
21:30: Viitorul Constanţa – Rapid Bucureşti (giuleştenii ameninţă patronatul cu neprezentarea la meciul de pe Litoral !);
- Duminică, 21 Aprilie:
17:00: Astra Giurgiu – Ceahlăul Piatra Neamţ;
19:00: Gloria Bistriţa - CFR Cluj;
19:30: Concordia Chiajna - FC Vaslui;
21:30: Pandurii Tg. Jiu – Dinamo Bucureşti;
- Luni, 22 Aprilie:
19:00: FC Braşov – Oţelul Galaţi;
20:45: Steaua Bucureşti – Petrolul Ploieşti.
De menţionat că, dacă ieşenii nu câştigă partida de la Turnu Severin, antrenorul Liviu Ciobotariu (CSMS) va fi demis ! Pentru meciul de fotbal CS Turnu Severin – CSMS Iaşi, membrii ASEI (Asociaţia Suporterilor de Elită din Iaşi, preşedinte: Sergiu Melinte) vor face deplasarea la Severin pe cont propriu!
DAN TEODORESCU

Un comentariu:

  1. PROIECT INEDIT SPORTIV - pentru copiii din mediul rural


    http://sageatapopricani.blogspot.ro/2013/04/proiect-inedit-sportiv-pentru-copiii.htm

    RăspundețiȘtergere