miercuri, 4 martie 2015

România – Israel, la Sibiu, în Cupa Davis la tenis



Întâlnirea de Cupa Davis dintre România și Israel va avea loc în perioada 6-8 martie 2015, la Sala "Transilvania" din Sibiu. Programul meciurilor este următorul:
- VINERI - 6 MARTIE 2015:
Ora 12:45 - ceremonia de deschidere.
Ora 13:00 - primul meci al zilei (simplu) urmat de al doilea meci al zilei (simplu).
- SÂMBĂTĂ - 7 martie 2015:
Ora 15:00 - începerea meciului de dublu.
- DUMINICĂ - 8 martie 2015:
Ora 13:00 - primul meci al zilei (simplu), urmat de al doilea meci al zilei (simplu). Se joacă în funcţie de rezultatul înregistrat până în momentul inceperii. Pauza dintre meciuri este de 20 de minute.
În legătură cu această dispută, echipele României și Israelului au susținut câte o conferință de presă la Sala "Transilvania" din Sibiu.
Declarații din echipa ROMÂNIEI:
- Horia Tecău: "Eu și Florin (NR-Mergea) avem atât de multe meciuri împreună jucate, încât de fiecare dată când vin la Cupa Davis, mi se pare că acomodarea se face foarte repede și natural. Suntem de abia în februarie, dar simt că am jucat foarte multe meciuri în acest an. Important pentru acest meci este că suntem în formă, că avem un început de an bun, formă fizică bună și sper să continuăm acest lucru, mai ales în acest weekend, pentru că acest punct este foarte important pentru o întâlnire de Cupă Davis".
- Andrei Pavel: "Invitația la meciuri este pentru toată lumea. Ne-ar face o onoare să o avem și pe Simona. E o onoare incredibilă să vină președintele Iohannis la partidă, mai ales la Sibiu, în orașul de unde a plecat și unde a fost primar. Ne bucurăm că suntem înapoi la Sibiu. Mulțumim organizatorilor de aici din Sibiu că a ajutat și ajută să avem un meci de Cupa Davis iar, pentru a treia oară, aici.
Mulțumesc și jucătorilor că au venit și sunt aici. Mă bucur pentru Horia și Florin că au multe meciuri și au câștigat și sunt în primii 5 din lume, pe echipe, anul acesta. Momentan, Horia a intrat iar în primii 10, Florin are clasamentul cel mai bun din carieră, săptămâna asta, deci într-o formă maximă și mă bucur că sunt aici. La fel și Adi Ungur și Marius Copil, care au avut un început de an destul de bun. Echipa Israelului se bazează foarte mult pe Dudi Sela, pe care Marius Copil l-a învins. Îi văd pe Adi și pe Marius foarte în formă, ne-am antrenat și la București, și aici.... Noi suntem favoriți și sper să aducem cele 3 puncte. Eu sunt pozitiv pentru echipa noastră”.
- Adrian Ungur: „Suprafața e OK. Ne-am acomodat destul de bine. Mai avem două zile la dispoziție și sper să fim la fel de bine la începutul meciurilor”.
- Marius Copil: „În 2009, am debutat la Sibiu în Cupa Davis, cu o victorie la dublu alături de Horia Tecău. A fost o nebunie, sala plină... Sper că și acum să vină lumea și să fie plin. Sper să aduc și acum puncte și să fie o atmosferă frumoasă”.
- Florin Mergea: „Ar fi frumos să jucăm, eu cu Horia, împreună la Olimpiada de la Rio, dar vom discuta aceste informații dacă este cazul”.
Declarații din echipa ISRAEL:
- Dudi Sela: "Am câteva rude în România, nu chiar apropiate. Un văr cu care părinții mei mai țin legătura. Părinții mei vor veni aici miercuri. E pentru prima dată când vin împreună să mă vadă jucând, așa că va trebui să joc bine.
Jucătorii din echipa României sunt foarte buni, sunt de treabă... . Tecău are un rever foarte bun".
- Eyal Ran: "Toate meciurile vor fi dificile și se poate întâmpla orice. Jucătorii pe care îi avem au experiență, au mai jucat în Cupa Davis, la fel și echipa din jurul lor. Pot să joace bine și când joacă bine, se întâmplă doar lucruri bune și mai ales când jucăm pentru Israel, dăm tot ce avem mai bun și avem șansa noastră. Deci, nu pot să nominalizez un meci anume, întrucât toți adversarii sunt dificili, astfel că va trebui să ne pregătim pentru fiecare meci.
Cred că echipa care joacă acasă, se simte ca acasă. Din fericire, Dudi este român, la fel și eu. Părinții mei sunt români: tatăl meu s-a născut la Piatra Neamț, iar mama este din București. Am fi preferat să jucăm în Israel, dar jucăm aici. Chiar și așa ne simțim bine aici, ne place suprafața, atmosfera unde stăm, deci totul este bine. Suntem optimiști.
Fiecare meci este o provocare. Trebuie să înveți să trăiești cu asta și să încerci să te bucuri de drumul tău și să crezi în ceea ce faci".
- Tzuf Botzer: "Suprafața este chiar bună. Mie, personal, îmi place. Îmi place să joc în sală. Scaunele, arena, mingile, totul este perfect. Abia aștept să joc vineri".
Meciul România-Israel va putea fi vizionat pe TVR 2 şi TVR HD. Vor comenta
Daniel Chican şi Cristian Mândru.

Comentează: Daniel Chican, Cristian Mândru Producător Valentina - See more at: http://www.tvr.ro/program.html?channel_1=tvr2#sthash.pcEOugEh.dpuf
(Sursa: FR Tenis)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu