joi, 12 aprilie 2012

Ionuţ Popa vrea un Paşte fericit şi o victorie împotriva rivalei CF Brăila !


* Vineri, pe 13 aprilie, de la ora 17.00, stadionul Emil Alexandrescu din Dealul Copoului va găzdui marele derby dintre CSMS Iaşi şi CF Brăila, din cadrul etapei a XXI-a a Ligii a II-a de fotbal

Înaintea meciului de fotbal de mâine, din Copou, acolo unde observatorul partidei dintre echipele din Iaşi şi Brăila va fi bucureşteanul Marius Ciugarin, la stadionul Emil Alexandrescu a avut loc joi o conferinţă de presă, acolo unde antrenorul CSMS-ului, arădeanul Ionuţ Popa, a menţionat: "Trebuie să fim foarte atenţ la meciul cu Brăla, o echipă bună, care va veni, cu siguranţă, cu mare ambiţie în Copou. Sper ca jucătorii să se mobilizeze la maximum şi să continuăm seria bună, pentru a avea un Paşte liniştit. Am făcut deja programul de Paşte. Jucătorilor le dau sâmbătă şi duminică liber, interval în care eu merg acasă pentru a vopsi gărduleţele pe care le am în curte, a planta muşcate şi a mă juca cu câinii. Seara mă duc la o biserică la care am scaunul meu, pentru că sunt un bun ortodox. Sper că macar anul asta să am linişte, după ce Paştele trecut am înmormântat-o pe soacră-mea".
Ionuţ Popa a mai prezentat şi planul său pentru realizarea promovării de către CSMS Iaşi: "Fiecare meci trebuie abordat cu maximă de atenţie, iar la fiecare patru etape trebuie să urcăm câte un loc".
De remarcat că pentru meciul cu CF Brăila, Ionuţ Popa are tot lotul valid, pentru prima dată în acest sezon. Nu există nici un jucător accidentat sau suspendat la CSMS Iaşi. În clasamentul la zi, CSMS Iaşi ocupă locul 4, cu 33 puncte, la doar 2 puncte de locul 2 promovabil, iar CF Brăila se află pe locul 5, cu 32 puncte. Pe podiumul ierarhiei din Seria I se află formaţiile Viitorul Constanţa – 37 pct, Săgeata Năvodari – 35 pct şi Delta Tulcea – 34 pct.
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu