vineri, 21 septembrie 2012

CSMS Iaşi merge pe Litoral pentru 3 puncte !


Antrenorul Liviu Ciobotariu - CSMS Iaşi

* În etapa a IX-a a Ligii I de fotbal, echipa din Dealul Copoului va evolua în deplasare, împotriva formaţiei lui Gică Hagi, Viitorul Constanţa
 
La conferinţa de presă dinaintea partidei, antrenorul echipei CSMS Iaşi, Liviu Ciobotariu, a recunoscut căderea echipei din ultimele runde, însă e optimist în privinţa viitorului.
"La Bistriţa şi cu Steaua am făcut două jocuri slabe. După ultimul joc, ne-a trebuit două zile să ne revenim. Le-am spus băieţilor că nu putem sta ca struţul, cu capul în pământ, şi că trebuie să nu mai facem nici un pas greşit. Până acum, am jucat cu adversari puternici. De acum înainte, când mai avem în faţă doar un adversar dificil, Vasluiul, nu mai avem nici o scuză. Avem nevoie de 20 de puncte la sfârşitul turului. Îmi este greu, pentru că o idee de joc se asimilează în 3-4 luni, nu în 3 săptămâni. Mi-am asumat însă rezultatele şi nu caut scuze. Foarte important este să ne recăpătăm agresivitatea, pe care am văzut-o doar la antrenamente în ultimele săptămâni. Am discutat cu jucătorii pe această temă, însă nu am primit nici un răspuns. Oricum, jucătorii găsesc tot timpul scuze, legate de teren, de echipament, de arbitri. Şansa lor este că la 7 zile toate lucrurile negative se pot şterge" a spus "Ciobi".
Referitor la gestul jucătorului Straton, care s-a contrat cu o parte dintre suporteri în meciul cu Steaua Bucureşti, preşedintele executiv Florin Prunea a menţionat că fotbalistul echipei ieşene va fi amendat cu 750 lei ! "Îmi cer iertare pentru jignirile aduse publicului. Nu mi s-a parut normal să se strige <Demisia!> către noul antrenor Ciobotariu şi atunci mi-am pierdut cumpătul", a spus Bogdan Straton. Antrenorul Liviu Ciobotariu a recunoscut că jucătorul va avea probleme la meciurile de acasă: "Actorii nu au voie sa certe spectatorii. Vă daţi seama cum va fi primit Straton la meciurile de acasă...".
Programul etapei a IX-a a Ligii I de fotbal se prezintă astfel:
Vineri (21 septembrie):
- Ora 19:00: Concordia Chiajna - Ceahlăul Piatra Neamţ (în direct pe DigiSport);
- 21:30: Gloria Bistriţa - Petrolul Ploieşti (DigiSport);
Sâmbătă (22 septembrie):
- 19:00: CS Turnu Severin – Oţelul Galaţi (DigiSport);
- 21:30: "U" Cluj – Dinamo Bucureşti (DigiSport);
Duminică (23 septembrie):
- 19:00: Astra Ploieşti / Giurgiu – Gaz Metan Mediaş         (DolceSport)
- 19:00: FC Braşov – FC Vaslui (DigiSport);
- 21:30  Pandurii Tg. Jiu - CFR Cluj (DigiSport);
Luni (24 septembrie):
18:00: Viitorul Constanţa – CSMS Iaşi (DigiSport);
20:30: Steaua Bucureşti - Rapid Bucureşti (Antena 1 / DolceSport).
DAN TEODORESCU      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu