miercuri, 23 ianuarie 2013

Cupa Davis: România-Danemarca se joacă fără Victor Hănescu !



Componenţa echipei României pentru partidele cu Danemarca, din Cupa Davis, a fost stabilită şi înaintată marţi forului internaţional de profil. Căpitanul nejucător Ciprian Porumb i-a trecut pe lista oficială pe jucătorii Adrian Ungur, Marius Copil, Horia Tecău şi Florin Mergea. Din lotul lărgit mai fac parte Victor Crivoi şi juniorul Patrick Ciorcilă.
Victor Hănescu, deşi şi-a exprimat anul trecut disponibilitatea de a discuta despre revenirea în echipa de Cupa Davis, nu se află printre jucătorii României.
Tot marţi, căpitanul nejucător al Danemarcei a anunţat lotul echipei sale, format din jucătorii: Frederik Nielsen (29 de ani), Martin Pedersen (25 ani), Thomas Kromann (25 ani) şi Christoffer Konigsfeldt (23 ani).
Cel mai titrat jucător nordic este Frederick Nielsen care ocupă locul 374 la simplu şi 20 la dublu.
România şi Danemarca se vor duela în perioada 1-3 februarie 2013, la Cluj, meciurile contând pentru primul tur al Grupei I Zona Euro-Africană.

* Ciprian Porumb: “Am negociat cu Victor Hănescu, dar nu am ajuns la un consens !”

Căpitanul nejucător al echipei de Cupa Davis a României, Ciprian Porumb a declarat, pentru MEDIAFAX, că a făcut eforturi pentru a-l aduce în lot şi pe Victor Hănescu, la meciurile cu Danemarca, din 1-3 februarie, dar nu s-a putut ajunge la un consens.
"S-au purtat negocieri financiare cu Victor Hănescu, dar nu am ajuns la o înţelegere. El şi-a exprimat disponibilitatea anul trecut să discutăm, am făcut eforturi, mi l-am dorit alături de noi şi chiar am încercat să oferim condiţii foarte bune, dar nu am reuşit. Victor a fost convocat oricum, la fel ca toţi jucătorii, dar nu a mai răspuns. Am aşteptat până astăzi, când am transmis lista oficială cu componenţa echipei", a declarat Ciprian Porumb, pentru MEDIAFAX.

* Preţurile biletelor la întâlnirea de Cupa Davis dintre România şi Danemarca

Federaţia Română de Tenis a anunţat preţurile pentru bilete şi abonamente la meciurile din Cupa Davis, dintre România şi Danemarca, programate între 1-3 februarie, la Cluj.
Vineri, în 1 februarie, prima zi din confruntarea cu danezii, biletele vor costa 30 de lei, iar pentru sâmbătă şi duminică, câte 50 de lei. De asemenea, un abonament pentru toate cele trei zile se va vinde cu 100 de lei.
Meciurile de simplu vor începe la ora 13.00, vineri şi duminică, iar cel de dublu, de sâmbătă, la ora 15.00.
Cele două reprezentative s-au mai întâlnit de cinci ori, ultima dată în 1987, în Danemarca, atunci când România a fost învinsă cu scorul de 3-2. Scorul general al întâlnirilor este de 4-1 în favoarea Danemarcei.
Grupaj realizat de DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu