luni, 3 decembrie 2012

Pe malurile Dunării, ieşeanul Marius Onofraş topeşte Oţelul!



* Formaţia Oţelul Galaţi a fost învinsă, luni, pe teren propriu, cu scorul de 3-0 (1-0), de echipa CSMS Iaşi, într-un meci din etapa a XVIII-a a Ligii I, prima a returului, în care toate cele trei goluri au fost înscrise de Marius Onofraş.
Marius Onofraş - golgeter la CSMS Iaşi
Ieşeanul Marius Onofraş a reuşit un hat-trick la Galaţi, după golurile marcate în minutele 35, 74 şi 90+1, după următoarele faze de joc:
- 0-1: Onofraş deschide scorul cu un şut în vinclu de 25 de metri;
- 0-2: Acelaşi Onofraş reia în plasă din interiorul careului după o pasă de la Ţigănaşu;
- 0-3: Onofraş trimite pentru a treia oară mingea în poarta gazdelor, după o fază la care a scăpat singur cu portarul.
De menţionat că în min. 90+3 ieşeanul Herghelegiu a mai înscris un gol în poarta gazdelor dunărene, dar anulat pe motiv de ofsaid.
Au evoluat formaţiile:
- Oţelul Galaţi: Simaitis - Râpă, Sîrghi, Sipovici, Murgoci (Punosevac '76) - Giurgiu, Neagu (Viglianti '46) - Iorga, Băjenaru, Stromajer (Didi '62) - Pena. Antrenor: Viorel Tănase.
- CSMS Iaşi: Irimia - Creţu, Tincu, Avrămia, Vladu - Milea, Straton (Nalaţi '65) - Onofraş, Cl. Tudor (Mitrea '89), Ţigănaşu - Pătulea (Herghelegiu '70). Antrenor: Liviu Ciobotariu.
- Cartonaşe galbene: Neagu '32, Băjenaru '44, Punosevac '86 / Nalaţi '69.
- Arbitri: Ovidiu Haţegan (central) - Sebastian Stoianov, Marius Marchidanu (asistenţi) - Mugurel Drăgănescu (rezervă).
- Observatori: Nicolae Marodin, Ionuţ Calancia.
La meci de pe stadionul Oţelul au asistat aproximativ 3.500 de spectatori.
La finalul disputei, Marius Onofraş a declarat: “Iaşul merită să aibă o echipă de fotbal în prima ligă. Mă bucur de victoria echipei noastre la Galaţi, de golurile mele pe care le dedic copilaşului meu şi soţiei mele !”.
Tot de la Galaţi, antrenorul CSMS Iaşi, Liviu Ciobotariu, a menţionat: “Am încredere în băieţii noştri, mai ales că în ultimele cinci partide am reuşit patru victorie. Am uitat repede înfrângerea de la Vaslui şi astăzi am câştigat la Galaţi trei puncte care ne ajută în salvarea de la retrogradare. Nu comentez mai multe aspecte, eu sunt dator să antrenez echipa şi nu pot vorbi de alte lucruri care mă depăşesc !”. 
În celelalte partide din această seară (rezultate parţiale): Astra Giurgiu-Gloria Bistriţa 4-0 şi Dinamo Bucureşti – CS Turnu Severin 0-1 (min. 29).
În ultimele două runde din acest an, pe teren propriu, CSMS Iaşi va întâlni pe Dinamo Bucureşti (9 decembrie, ora 20.00, în direct pe Antena 1 / Dolce Sport 1) şi Rapid Bucureşti (14 decembrie, ora 20.30, pe Digi Sport 1). Celelalte jocuri din retur sunt programate în 2013.
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu