duminică, 15 iunie 2014

Un util meci de pregătire la arena de popice CFR Iaşi



La propunerea lui Dan Teodorescu (director sportiv la CS CFR Iaşi) şi cu acceptul lui Liviu Mailat (conducătorul grupului de popicari din judeţul Sibiu şi preşedintele Colegiului Central de Arbitri din cadrul FR Popice-Bowling), în dimineaţa zilei de duminică, 15 iunie, arena CFR Iaşi a găzduit un amical dintre CFR Olimpia ACB Iaşi şi o selecţionată a popicarilor din judeţele Sibiu şi Prahova, la nivelul formaţiilor de veterani (seniori +50).
Chiar dacă la echipa ieşeană nu au putut evolua mulţi popicari valoroşi, precum Mihai Chilaboc, Sorin Cotlarciuc, Ioan Dăscălescu, Mihai Ispir, Florin Dăscălescu etc, gruparea condusă de ieşeanul Vasile Ţidularu a putut efectua chiar şi în aceste condiţii un antrenament foarte util în perspectiva participării la viitoarea ediţie a turneului final programat în luna august 2014, la Hunedoara sau Cinciş. Acelaşi lucru s-a întâmplat şi cu popicarii din Sibiu şi Prahova, care au efectuat şi ei un util antrenament cu public, la arena CFR Iaşi.
În final, într-un meci programat după sistemul „patru contra contra”, cu 120 bile lansate de fiecare popicar veteran, am consemnat CFR Olimpia ACB Iaşi – Selecţionata Sibiu
& Prahova 1767 p.d. – 1965 p.d., după următoarele rezultater individuale:
- CFR Olimpia ACB Iaşi: Ioan Herman – 500 p.d., Vasile Croitoru – 371 p.d., Aurel Roiu – 483 p.d., Mariana Zlăvog – 413 p.d.
- Selecţionata Sibiu
& Prahova: Silvestru Haran (CS Oraş Tălmaciu) – 520 p.d., Liviu Mailat (CS Oraş Tălmaciu) – 428 p.d., Matei Mierliţă (CS Drept Privat Petrolul Băicoi) – 499 p.d., Sorin Geleriu (CS Oraş Tălmaciu) – 518 p.d.
La finalul meciului, în tabăra gazdelor ieşene am consemnat următoarele declaraţii:
- Vasile Ţidularu: „A fost un util antrenament cu public pentru ambele echipe, chiar dacă am avut unele absenţe în lotul de jucători. Ei s-au lăudat cu victoria, noi ne-am lăudat că am avut în echipă o doamnă care joacă bine popice, chiar şi în competiţia masculină !”.
- Mariana Zlăvog: „Ca de fiecare dată, eu am fost pata de culoare şi în acest joc. Sunt învăţată să joc în competiţia masculină, sper că nu m-am făcut de râs, dar păcat că la noi, la Iaşi, nu mai există şi echipe feminine de popice !”.
- Ioan Herman: „A fost un meci util pentru noi toţi. Chiar dacă am peste 72 de ani, am observat că în jocul de popice, încă mai merge... Joc cu mare plăcere popice şi probabil că acest element îmi dă putere pe pistele de concurs !”.
De remarcat că, ambele combatante au efectuat în acest an şi turnee de pregătire în străinătate, sibienii şi prahovenii mergând în Germania, iar ieşenii în Austria.
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu