miercuri, 8 august 2012

Andrei Murgeanu şi Teodor Cojocaru, campioni la „Cupa Inter Conti” de la Suceava


* Cei doi tenismeni de la CS CFR Iaşi au urcat pe primul loc al podiumului de premiere la categoriile de vârstă 14 ani şi respectiv 12 ani

În organizarea Clubului Sportiv Select Suceava a avut loc la acest început de august 2012 competiţia juvenilă de tenis denumită “Cupa Inter Conti”, la categoriile de vârstă 10 ani, 12 ani, 14 ani, 16 ani şi 18 ani, arbitrajul turneului fiind asigurat de ieşeanul Dan Bosoiu. Printre competitori s-au aflat şi doi tineri tenismeni de la CFR Iaşi, antrenaţi de Vergil Aghion, care au urcat până pe prima treaptă a podiumului la categoriile de vârstă la care au participat.
Astfel, la 14 ani băieţi, Andrei Murgeanu (FOTO / CFR Iaşi) a câştigat concursul după următoarele rezultate: 6-3, 6-0 cu Bogdan Aioanei (Tenis Club 2008 Dorohoi); 6-1, 6-1 cu Răzvan Paşca (TC Dav & Sin Săcele) şi 6-4, 6-1 cu Eric Adochiţei (TC Coreco Iaşi).
La categoria de vârstă 12 ani băieţi, Teodor Cojocaru (CFR Iaşi) a reuşit următoarele victorii: 6-2, 6-2 cu Ştefan Balint (SCM Bacău), 4-6, 6-4, 7-5 cu Eduard Ghiţun (Sănătatea Botoşani, cap se serie nr. 2) şi 6-4, 6-4 cu Ioan Mărincuţă (Select Suceava, cap de serie nr. 1).
 Tot la categoria 12 ani, Ştefan Dediu (CFR Iaşi) a pierdut în sferturile de finală de la Daniel David (Condor Piatra Neamţ), cu scorul de 4-6, 3-6.
La finalul turneului, cei doi tineri campioni de la CS CFR Iaşi ne-au declarat:
- Andrei Murgeanu (elev în clasa a VIII-a la Liceul Emil Racoviţă Iaşi): “În primul rând, la Suceava am avut adversari adevăraţi, deci am avut cu cine să joc ! Au fost adversari buni şi de aceea victoriile mele împotriva lor mă bucură şi mai mult. Oricum, aveam nevoie de acest succes deoarece eu intru în concurs, la fiecare turneu la care particip, doar cu gândul să cuceresc locul 1 !”;
- Teodor Cojocaru (elev în clasa a V-a la Colegiul Naţional Iaşi): “Într-un timp foarte scurt, eu am câştigat două turnee, la Roman şi Suceava. După o întrerupere de jumătate de an, datorită unei accidentări şi a unor examene de pregătit, revenirea pe terenurile de tenis m-a bucurat foarte mult, iar victoriile obţinute îmi dau încredere pe viitor !”.
Să mai menţionăm că la turneul de la Suceava a fost prezent şi Răzvan Aghion (8 ani, de la CS Vergilius Iaşi, nepotul antrenorului Vergil Aghion) care s-a clasat pe locul 4 la categoria de vârstă 10 ani.
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu