marți, 28 august 2012

E oficial: Ionuţ Popa s-a despărţit de fotbalul ieşean. Pentru a treia oară !


Conform intelegerii incheiate in vara, antrenorul echipei de fotbal CSMS Iasi, Ionut Popa, trebuia sa incaseze toate salariile la care avea dreptul pina in decembrie in cazul in care era demis. Pentru a rezilia amiabil contractul, tehnicianul a renuntat la o parte din bani.
El va primi totusi o suma de bani ca despăgubire, care va fi achitata in trei rate ! In actul de reziliere, conducerea i-a introdus o clauza lui Popa, care va fi silit sa returneze compensatia pe care urmeaza sa o primeasca in cazul in care va da anumite declaratii care pot aduce atingere clubului.
Antrenorul CSMS Iasi are insa multe regrete legate de plecarea din Copou. "Dupa emisiunea televizata de luni seara, de la Digi 24 Iasi, in care am anuntat ca am fost chemat sa-mi reziliez contractul, am primit o multime de telefoane. Pina la doua noaptea am vorbit non-stop, multi baieti, multi oameni rugindu-ma sa ramin. Din pacate, nu a depins totul de mine. Nu reprosez nimanui nimic. Doar mie, ca am semnat prelungirea contractului in vara! Astazi, cind am vazut ca lumea la stadion a inceput sa plinga, am uitat si eu sa fiu barbat! Plec cu mare durere in suflet de la Iasi, un oras in care mai aveam putin si ma mutam! Vreau sa le multumesc jucatorilor, colegilor si spectatorilor pentru tot ce au facut in perioada in care am colaborat si sa-i asigur ca vor ramine in inima mea pentru totdeauna. Sper din tot sufletul ca antrenorul care va veni dupa mine va reusi sa scape echipa de ghinioane, va fi sustinut si va mentine Iasiul in Liga I, desi, glumind, cred ca voi fi greu de inlocuit. Iasiul merita cupe europene, nu Liga a II-a!" a spus Ionut Popa, care a plecat astazi, la prinz, spre locuinta sa de la Arad. Rezilierea contractului lui Ionut Popa cu CSMS Iasi s-a semnat astazi, 28 august, la ora 12:45. Este a treia oara cind Ionut Popa paraseste fotbalul din Dealul Copoului, din 2004 pina in prezent !
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu