miercuri, 22 august 2012

Teodor Cojocaru se impune pe teren propriu la “Cupa de Toamnă Florenţa Mihai – CFR Iaşi”



* Timp de cinci zile, arenele de tenis CFR Iaşi au găzduit o nouă competiţie juvenilă la nivel naţional, sub conducerea directorul de concurs Vergil Aghion şi a arbitrului principal Dan Bosoiu

În perioada 18-22 august 2012, la arenele CFR Iaşi s-a derulat o nouă ediţie a competiţiei juvenile de tenis la nivel naţional, denumită Cupa de Toamnă Florenţa Mihai – CFR Iaşi. Au fost nouă categorii de participare la categorii de vârstă 10 ani, 12 ani, 14 ani, 16 ani, la simplu si dublu, la băieţi şi fete. Întrecerile au fost extrem de spectaculoase, iar vedeta concursului a fost ceferistul ieşean Teodor Cojocaru, care a câştigat detaşat primul său turneu pe teren propriu la categoria 12 ani băieţi, după ce a câştigat, nu cu mult timp în urmă, turneele de la Roman şi Suceava.
Rezultatele consemnate până în după-amiaza zilei de 22 august, au fost următoarele:
*** Categoria 10 ani băieţi:
- Semifinale: David Perju (Dinamo Bucureşti) – Tudor Poiană (TC Coreco Iaşi) 6-1, 6-0 şi Răzvan Aghion (CS Vergilius Iaşi) – Ştefan Alistar (CSŞ Bacău) 6-0, 7-5;
- Finala: David Perju – Răzvan Aghion 6-0, 6-1.
*** Categoria 10 ani fete (turneu tip şah):
1. Daria Munteanu (TC Coreco Iaşi) – 3 victorii;
2. Evelina Gherasim (Kym Star Piatra Neamţ) – 2 victorii;
3. Smaranda Taşmoc (TC Giglio Iaşi) – 1 victorie;
4. Ilinca Lupu (TC Giglio Iaşi) – 0 victorii.
În meciul decisiv al turneului de patru am consemnat rezultatul: Daria Munteanu – Evelina Gherasim 7-6 (1), 6-1.
*** Categoria 12 ani băieţi:
- Semifinale: Matei Fotea (TC Micul AS Iaşi) – Dan Nanu jr (Athletic Roman) 2-6, 6-0, 6-1 şi Teodor Cojocaru (CFR Iaşi) – Vlad Stoica (TC Coreco Iaşi) 6-0, 6-0;
- Finala: Teodor Cojocaru – Matei Fotea 6-1, 6-1.
La finalul competiţiei, tânărul jucător Teodor Cojocaru, antrenat la CS CFR Iaşi de Vergil Aghion, a menţionat: “Îmi pare bine că am câştigat primul meu turneu pe teren propriu, în faţa unor adversari valoroşi, chiar dacă i-am învins categoric pe fiecare dintre ei. Vreau să fac performanţă în tenis şi mă aştept să câştig şi alte turnee pe viitor, iar când voi împlini 14 ani vreau să joc şi eu la turneul internaţional ITF de la arenele CFR Iaşi şi să fac primele mele puncte în clasamentul mondial ATP ! Până atunci însă, în acest an am fost copil de mingi la două turnee internaţionale Trofeul Muncipiului Iaşi, la masculin şi feminin, găzduite de clubul nostru CFR Iaşi şi sunt mândru de acest lucru !”.
*** Categoria 14 ani băieţi (turneu şah):
Clasamentul final al probei a fost următorul:
1. Cosmin Drăgan (TC Coreco Iaşi) - 3 victorii;
2. Eric Adochiţei (TC Coreco Iaşi) – 2 victorii;
3. Andrei Murgeanu (CS CFR Iaşi) – 1 victorie;
4. Călin Mihai (TCM Roman) – 0 victorii;
Miercuri, în meciurile decisive de clasament am consemnat rezultatele:
- locurile 1-2: Cosmin Drăgan – Eric Adochiţei 6-2, 6-4;
- locurile 3-4: Andrei Murgeanu – Călin Mihai 6-1, 6-1.
La finalul turneului, câştigătorul Cosmin Drăgan ne-a declarat: “Chiar dacă nu am jucat atât de bine, am reuşit să câştig turneul la categoria mea de vârstă, la Cupa de Toamnă Florenţa Mihai-CFR Iaşi. Îmi doresc pe viitor să câştig cât mai multe turnee şi să joc cât mai bine !”.
Favoritul categoriei, dar care acum s-a clasat doar pe ultima poziţie a podiumului, ceferistul ieşean Andrei Murgeanu a declarat: “Am jucat primele două meciuri destul de rău şi am pierdut. M-am revanşat astăzi în meciul pentru locul 3, dar pe viitor cu siguranţă va fi mai bine pentru mine !”.
În această seară de 22 august, la arenele de tenis CFR Iaşi se mai dispută ultimele meciuri la categoriile 12 ani fete, 14 ani fete, 16 ani băieţi şi în probele de dublu de la 14 ani fete şi 14 ani băieţi.
De menţionat că în primele două zile ale competiţiei au fost prezente la Iaşi şi doamnele Florenţa Mihai (care dă numele turneului, fostă dublă finalistă la Roland Garros în anii din urmă şi în prezent consilier la FR Tenis) şi Aurelia Wagner (venită de la Nurnberg - Germania, mătuşa tenismenei Irina Begu), pentru a saluta turneul ieşean şi pentru a face câteva schimburi de mingi peste fileu cu tinerii jucători participanţi la întrecerea de la arenele ceferiste moldave.

* Turneu de AUR din circuitul BCR Tenis Partener la CS CFR Iaşi

Ultimul turneu de tenis din acest an organizat de clubul sportiv CFR Iaşi în propria arenă din Şoseaua Naţională nr. 7-9 va avea loc în perioada 14-16 septembrie. Va fi atunci Cupa CFR, din cadrul turneului superior de tip GOLD pentru amatori, din cadrul circuitului la nivel naţional BCR Tenis Partener.
Să mai menţionăm că în 2012, clubul sportiv CFR Iaşi organizează şapte turnee de tenis la nivel naţional şi internaţional, pentru profesionişti şi amatori, astfel: Cupa de Primăvară Ruxandra Dragomir – CFR Iaşi, Cupa de Toamnă Florenţa Mihai – CFR Iaşi, trei turnee pentru amatori din cadrul circuitului BCR Tenis Partener şi două turnee internaţionale ITF denumite Circuitul FRT PRO – Trofeul Municipiului Iaşi, la feminin şi masculin. În parteneriat cu CS Vergilius Iaşi, clubul sportiv CFR Iaşi a mai găzduit în propria arenă un turneu de tip SILVER din cadrul circuitului la nivel naţional BCR Tenis Partener, cu participarea sportivilor amatori din România şi Republica Moldova.
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu