miercuri, 7 mai 2014

Remiză echitabilă în Dealul Copoului: CSMS Iaşi-Rapid Bucureşti 0-0



Sursa foto: CSMS Iaşi

În Seria I a Ligii a II-a de fotbal, marele derby disputat miercuri după-amiază în etapa a IV-a din turneul play-off a fost fără goluri, CSMS Iaşi şi Rapid Bucureşti reuşind doar o remiză albă (0-0), echitabilă după desfăşurarea ostilităţilor. Ambele echipe au avut multe ocazii de gol pe durata disputei, dar nefinalizate de ieşenii Herghelegiu (bară în min. 6 şi 24), Pălimaru (min. 8 şi 27), Creţu (min. 75), Onofraş (min. 84) şi Olah (min. 85), respectiv giuleşteanul Daniel Niculae (min. 15 şi 69).
Sub conducerea arbitrului Sebastian Colţescu au evoluat echipele:
- CSMS Iaşi: Caparco – Bosoi, Mihalache, Plămadă, Vladu – Olah, Creţu – Herghelegiu, Dedu ('63 - Novac), Liviu Mihai ('78 – Onofraş) – Pălimaru ('71 – L. Dobre). Antrenor: Marius Lacatuş.
- Rapid Bucureşti: Drăghia – I. Voicu, D. Lung, Al. Iacob, N. Vasile – V. Negru ('58 - Herea), Em. Dică - Al. Coman, Daniel Pancu ('70 - Paun), Martin ('80 - Ciolacu) – Daniel Niculae. Antrenor: Viorel Moldovan.
La finalul jocului de la Iaşi au fost consemnate următoarele declaraţii:
- Marius Lăcătuş (care a aniversat astăzi, 7 mai, 28 de ani de la cucerirea trofeului în Cupa Campionilor Europeni cu Steaua Bucureşti): "În prima repriză ne-am creat 3-4 ocazii clare. Dacă înscriam, poate câştigam. În a doua repriză nu am ales soluţiile tocmai fericite şi nu am mai ajuns în faţa porţii. Am obţinut însă un punct, cu care suntem mulţumiţi până la urmă"; 
- Viorel Moldovan: "Sunt mulţumit de rezultat, am obţinut un punct meritat. În prima repriză am făcut un joc ceva mai slab, permiţând intercalările adversarilor în spatele fundaşilor. La pauză, am reglat şi nu am mai avut probleme. Îmi doresc să promovăm împreună cu Iaşul";
- Daniel Pancu (căpitanul echipei Rapid): "Am fost înjurat iarăşi de o parte a publicului ieşean. Aceştia ori sunt prost informaţi ori idioţi (!!!). Am făcut multe lucruri bune pentru Iaşi, unele ştiute, altele mai puţin ştiute. N-am trădat niciodata Iaşul, am vrut de două ori să ma întorc acasă, însă nu am fost dorit. Eu am jucat la Politehnica, nu la CSMS, club care e înfiinţat în 2010. Mereu m-am mândrit cu faptul că sunt ieşean, nu cunosc personalitate care să fie recunoscută pe plan internaţional aşa cum sunt eu, nu ştiu un alt fotbalist ieşean care a dat atâtea goluri pentru echipa naţională câte am dat eu".
Să mai remarcăm şi faptul că, de mai multe ori pe durata partidei, galeria giuleşteană prezentă la meciul din Copou l-a jignit pe antrenorul Marius Lăcătuş, prin scandările ei triviale, spre dezaprobarea publicului ieşean !
Să mai menţionăm că celelalte meciuri din play-off au fost:
- SC Bacău – ACS Berceni 1-1 (1-1)
Au marcat: Hurdubei (’32), respectiv Bitez (’37).
- Unirea Slobozia -  FC Clinceni 0-1 (0-1).

A marcat: Vlad Rusu (’21).
Clasamentul la zi arată astfel:
1. CSMS Iaşi              14        8          3          3          22-10   27 (+3)
2. Rapid Bucureşti      14        7          4          3          16-10   25 (+7)
3. Unirea Slobozia       14        7          1          6          13-14   22 (-2)
4. FC Clinceni             14        6          3          5          20-16   21 (0)
5. ACS Berceni           14        3          4          7          16-24   13 (-5)
6. SC Bacău                14        2          3          9          11-24   9 (-12)
În etapa a IV-a din play-out s-au disputat meciurile: Gloria Buzău - Unirea Tărlungeni 1-1 (0-0), FC Farul Constanţa - Dunărea Galaţi 0-0, Rapid CFR Suceava - CF Brăila 0-0.
În runda cu nr. 5, în deplasare, CSMS Iaşi se va confrunta cu ACS Berceni, meciul fiind programat sâmbătă, 10 mai, de la ora 11.00. Celelalte partide din play-off sunt FC Clinceni - SC Bacău (ora 11.00) şi Rapid Bucureşti - CSM Unirea Slobozia (ora 16.00).
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu