luni, 18 august 2014

Argint la judo, prima medalie pentru România la “JOT”


Sursa foto: COSR

Judoka Stefania Adelina Dobre a cucerit prima medalie pentru  Romania la Jocurilor Olimpice de Tineret (JOT) de la Nanjing, argint la categoria 63 kg.
In finala, Stefania Dobre a fost invinsa de unguroaica Szabina Gercsak, prin ippon, la finalul unui meci in care romanca a reusit sa impresioneze in mod placut asitenta.
„Este cea mai frumoasa zi din viata mea”, ne-a marturisit Stefania. „Am cucerit cea mai valoroasa medalie de pana acum. A fost greu, mi-as fi dorit aurul, am luptat pentru aur, dar trebuie sa recunosc ca unguroaica a fost mai puternica”.
„Pentru mine, care vin de la o categorie mai mica (n.r.- este prima competitie la care Stefania a intrat in concurs la 63 kg, categoria ei fiind de 57 kg), diferenta a fost foarte mare. Szabina este mult mai inalta ceea ce m-a incomodat destul de tare”.
Intrebata de care adversara s-a temut cel mai tare, Stefania a raspuns: „De nici una. Am avut un parcurs bun (n.r. - in semifinala a invins-o prin ippon pe canadianca Jessica Klimkait (campioana mondiala la 52 kg), dupa ce a trecut in sferturi, tot prin ippon, de Liudmyla Drozova (Ucraina), iar pe britanica Lubjana Piovesana, penalizata, a depasit-o in primul tur) in conditiile in care toate adversarele mele au fost de 63 kg cu experienta in competitiile mari”.
Cu un zambet larg pe fata, Geanina Andreica, antrenoarea Stefaniei Dobre, ne-a marturisit dupa finala: „Sunt fericita Din punctul meu de vedere ar fi fost foarte greu sa ia medalia de aur, pentru ca stiu valoarea unguroaicei. De aceea inainte de meci, i-am cerut lui Stefi doar sa dea tot ce poate in finala. Si a reusit sa faca un meci excelent in fata unei sportive complexe. Sunt tare tare mandra de ea!”. (Sursa: COSR)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu