marți, 19 august 2014

Scrisoare deschisă primită de la Ciprian Paraschiv



Ieşeanul Ciprian Paraschiv, fostul căpitan al echipei de fotbal Politehnica Iaşi, fostul director al DJST Iaşi şi actualul Manager de Dezvoltare Fotbalistică în cadrul Federaţiei Române de Fotbal ne trimite astăzi o scrisoare deschisă, pe care o publicăm în continuare:  
“Doamnelor si domnilor jurnalisti, cu pretuire si fara patima
Am spus-o tot timpul, avem nevoie de presa libera si intotdeauna voi respecta pozitia acesteia. Totodata, e dreptul meu sa nu fiu de acord cu anumite nuante.
Nimeni nu a castigat pana acum un razboi cu presa si, cu atat mai putin, voi incerca sa o fac eu. Mai ales cand jurnalistii sunt celebri si validati de piata. Nu cred in alb si negru, cred insa in gri deschis si gri inchis. Si asa cum eu pot gresi si un jurnalist poate gresi, nu cred ca exista cineva pe lumea asta care sa fie detinatorul adevarului absolut.
Recent, a aparut un editorial in care sunt aproape facut paranoia in urma unor comentarii preluate de la o postare pe contul personal de facebook! Comentarii neredate cu fidelitate, fara :) (smile-uri) si chiar trunchiate. Altfel, orice absolvent de liceu ar fi sesizat tonul glumet si ar fi putut face o legatura intre numele Romeo si Shakespeare.
Editorial aparut in urma unui articol in care sunt prezentat mai ceva decat un absolvent al scolii de partid Stefan Gheorghiu, avand drept singura realizare o investitie nefericita, dar facuta cu buna credinta.
Nu sunt nici pe departe un om perfect iar ce am realizat si cate sacrificii am facut in fotbal, o stiu in special copiii si familia mea ce au trebuit sa-mi suporte plecarile departe de casa in cantonamente si, mai nou, durerile pe care le resimt acum la schimbarea vremii. Dureri de la crampoanele si operatiile suferite in urma practicarii celui mai frumos sport din lume, sport caruia i-am inchinat toata adolescenta si tineretea mea. Faptul ca am pus suflet pe dreptunghiul verde au simtit-o si suporterii minunati care m-au iubit neconditionat si carora le multumesc!
Da, am vrut sa intru in politica pentru ca am considerat ca nu e indeajuns sa stai pe margine si sa critici, ci ca e nevoie si de implicare atunci cand vrei sa generezi schimbarea in bine. Am ajuns astfel consilier de europarlamentar, sansa pentru a aduce 7 amendamente la Cartea Alba a Sportului, document strategic al Uniunii Europene. Da, am fost expert al Romaniei la Comisia Europeana de la Bruxelles si am finalizat in decembrie 2012 proiectul de raport ”Strenghtening financial solidarity mechanism within sport”.
Ce am facut in calitate de om care a lucrat in administratie o stiu sportivii, antrenorii, conducatorii de club, oamenii de rand, politicienii indiferent de culoarea politica si, in mare parte, jurnalistii din media ieseana. Si da, ma mandresc ca am fost reprezentantul singurei institutii publice care a reusit sa faca o baza sportiva ultramoderna din bani europeni in centrul Iasului, cu 0% cofinantare!!! (acum cateva luni s-a recuperat si cofinantarea initiala de 8%).
Inchei definitiv aceasta polemica, promitandu-le microbistilor ca voi face tot ce imi sta in putinta pentru relansarea fotbalului romanesc, proiect in care am crezut (mergand cumva impotriva vantului) si pe care mi l-am asumat din momentul 0.
PS. Gradul didactic actual este de conferentiar universitar, mi-am dat de trei ani demisia din politica, am finalizat un doctorat cu cercetare interdisciplinara in marketing sportiv iar, printre picaturi, am mai si scris cate ceva in decursul timpului”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu