sâmbătă, 6 septembrie 2014

Culturiştii ieşeni “Bebe” Vasiliu şi Marinela Ungureanu, medaliaţi cu aur şi bronz la Naţionalele de la Sibiu


Sursa: CN Sibiu

Sâmbătă, pe 6 septembrie, Sibiul a găzduit, în premieră, CAMPIONATELE NAŢIONALE PENTRU SENIORI ŞI SENIOARE la BODYBUILDING CLASIC , FITNESS, BODY-FITNESS şi PHYSIQUE.
La competiţia care a avut loc în Sala Sporturilor “Transilvania” din Sibiu au fost prezenţi şi doi sportivi de la CS CFR Iaşi, alături de antrenorul emerit Petru Ciorbă.
Evenimentul a reunit pe cei 77 de sportivi câştigători ai fazelor zonale, înscrişi în concurs.
La bodybuilding clasic, la categoria +180 cm, ceferistul ieşean Andrei Costel “Bebe” Vasiliu s-a clasat pe locul 1, cucerind medalia de aur a competiţiei. Acelaşi “Bebe” Vasiliu a câştigat şi concursul open, devenind campion naţional absolut.
La body-fitness, la categoria 163 cm, Marinela Ungureanu (tot de la CS CFR Iaşi) s-a clasat pe locul 3, cucerind o binemeritată medalie de bronz.
La finalul concursului, din tabăra ieşeană am consemnat următoarele declaraţii:
- Petru Ciorbă: “Nu mi-am făcut griji pentru evoluţia lui Bebe Vasiliu, avea toate şansele la o medalie de aur şi totodată să câştige şi concursul open. Aşa a şi fost, deoarece el a fost foarte bine pregătit pentru aceste Naţionale de la Sibiu”.
- Andrei Costel Vasiliu: “Am venit la Sibiu să câştig şi am reuşit. Nu am avut nici o emoţie, la open am avut un singur adversar mai puternic, dar l-am depăşit şi pe el. Vreau să fac carieră în sportul pe care îl practic la clubul sportiv CFR Iaşi, sub îndrumarea antrenorului emerit Petru Ciorbă, căruia îi mulţmesc pentru ajutorul acordat !”.
În final, pentru reprezentanţii mass-mediei naţionale, Gabriel Toncean, preşedintele Federaţiei Române de Culturism şi Fitness, a menţionat: “Este pentru prima oară când organizăm Campionatele Naţionale la Sibiu şi sper ca acest eveniment a promovat acest sport cât mai bine. Doresc să atragem în sălile de culturism cât mai mulţi tineri dorminici de mişcare şi performanţă. Ţin să le multumesc în mod special organizatorilor, care au făcut eforturi atât materiale cât şi personale, pentru organizarea acestui eveniment. Eu nu pot decât să mă bucur că, într-un fel sau altul, ei au repus Sibiul pe harta culturismului”.
Competiţia a fost organizată de către Federaţia Română de Culturism şi Fitness, în parteneriat cu Consiliul Judeţean Sibiu.
În perioada 27-28 septembrie, la Cluj va avea loc CAMPIONATUL NAŢIONAL PENTRU SENIORI ŞI SENIOARE la CULTURISM, BIKINI FITNESS şi WOMEN PHYSIQUE.
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu