marți, 23 septembrie 2014

Laura Aniţei, o viitoare mare stea a gimnasticii ritmice de la CSŞ Anghel Saligny Iaşi !


Laura Aniţei - locul 1 pe podium

Născută la Iaşi, pe 15 martie 2004, Laura Aniţei este una dintre cele mai valoroase sportive de la CSŞ Anghel Saligny Iaşi, acolo unde antrenorii clubului de gimnastică ritmică din cartierul Bularga sunt Constantin Radu, Cătălina Radu şi Oana Cozma. La recentul turneu internaţional de gimnastică ritmică din Sala Polivalentă, la ediţia a 10-a a Memorialului Gineta Stoenescu, Laura Aniţei a cucerit trei medalii de aur din tot atâtea posibile la categoria a IV-a (8-10 ani), dovedind din nou că este o viitoare mare stea a
gimnasticii ritmice din Iaşi şi din România, ea fiind şi componentă a lotului naţional de junioare al ţării noastre.
- Domnişoara Laura Aniţei, de când ai început să faci gimnastică ritmică aici, la „Fabrica de Talente” din Bularga şi de ce ai ales acest sport ?
- Fac gimnastică ritmică de la vârsta de 6 ani. Mi-a plăcut acest sport deoarece aici, la CSŞ Anghel Saligny Iaşi învăţ lucruri foarte interesante, iar acest sport îţi face o siluetă frumoasă şi înaltă.
- Ai concurat la mai multe competiţii pe plan intern şi internaţional. Cu ce rezultate ?
- Anul acesta, la Campionatele Naţionale, la categoria a IV-a am cucerit şase medalii de aur. Anul trecut, la un turneu internaţional în Bulgaria, cu echipa României, am cucerit două medalii de argint la individual compus şi la fără obiect şi o medalie de bronz la coardă.
- În România nu prea te bate nimeni la categoria ta de vârstă...
- Peste tot vreau să fiu pe primul loc, dar mai am multe de învăţat şi mult de muncit !
- Cine te susţine în sportul pe care îl practici ?
- Părinţii şi bunicii, naşii mei, plus antrenorii de la club, domnul Constantin Radu, domnişoarele Cătălina Radu şi Oana Cozma. Toată lumea mă susţine şi eu vreau să fac gimnastică ritmică de performanţă până la peste 20 ani !
- Cum se împacă însă sportul cu şcoala ?
- Sunt elevă în clasa a IV-a A la Liceul teoretic Miron Costin din cartierul Alexandru cel Bun. Anul trecut a fost mai greu, deoarece am învăţat după-amiază. Acum, în clasa a IV-a învăţ dimineaţa şi este mai uşor. După ce vin de la şcoală, de luni până vineri, după-amiază vin la antrenamentele de la gimnastică ritmică, între orele 15.00 şi 19.30.
- Dar sâmbăta şi duminică sunteţi în week-end, deci sunteţi libere, nu ?
- Noi, gimnastele, facem sâmbătă şi duminică antrenamente intense de lungă durată, deci mai multe ore pe zi decât în cele de luni până vineri !
- Mai ai timp liber ?
- Am şi timp liber, dar în timpul meu liber fac ceea ce îmi place, deci fac sport de performanţă la CSŞ Anghel Saligny Iaşi !
- Domnişoara Laura Aniţei, ai vreun idol în sportul pe care îl practici ?
- Am cunoscut-o personal pe Andreea Ştefănescu, care a început gimnastica ritmică aici, la Iaşi, şi acum este vicecampioană olimpică pentru Italia. A plecat cu părinţii în Italia şi este o mare sportivă pe plan mondial. Vreau să ajung şi eu ca ea, în gimnastica ritmică !
- Ne acorzi şi un autograf ?
- Cu mare plăcere, este primul din viaţa mea !
DAN TEODORESCU


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu