vineri, 21 iunie 2013

CSMS Iaşi nu mai are jucători pentru un posibil baraj cu echipa Concordia Chiajna


Florin Prunea

Preşedintele CSMS Iaşi, Florin Prunea, a declarat, vineri, pentru MEDIAFAX, după şedinţa Comitetului Executiv al FRF, că nu i se pare normală disputarea unui meci de baraj cu Concordia Chiajna, variantă ce este luată în calcul de FRF şi LPF pentru completarea Ligii I.
"Am văzut şi eu ce variantă a propus Mircea Sandu în cazul în care Universitatea Cluj câştigă la TAS. Nu mi se pare normal. Noi, în momentul de faţă, nu avem jucători pentru a juca un meci de baraj. Cine să joace? Eu?! Noi am avut contracte cu jucătorii până la data încheierii campionatului. Acum ce să facem? Noi oricum ne pregătim pentru orice. Am numit un antrenor nou. Căutăm jucători să ne facem lotul pentru sezonul viitor. Dar timpul este foarte scurt", a declarat Prunea.
Oficialul CSMS Iaşi consideră că o decizie privind rămânerea a 18 echipe în Liga I este una corectă şi regulamentară şi că gruparea pe care o conduce, retrogradată sportiv la finalul sezonului trecut, trebuie să rămână de drept în prima ligă.
"Aşteptăm un punct de vedere oficial şi explicit din partea federaţiei referitor la numărul de echipe din sezonul viitor al Ligii I. O decizie cu 18 echipe în Liga I este una corectă şi regulamentară. Poziţia pe care a avut-o preşedintele ligii în cadrul Comitetului Executiv a fost una regulamentară. Oricum, situaţia de acum este nemaiîntâlnită în fotbalul românesc! Aşteptăm în continuare să vedem şi noi în ce ligă jucăm", a spus Florin Prunea.
"Specialiştii" din FRF şi LPF au termen până pe data de 6 iulie, când va avea loc o nouă şedinţă a Comitetului Executiv, pentru a găsi o soluţie prin care să se poată pune în aplicare sistemul competiţional cu 18 echipe în Liga I, a anunţat, vineri, preşedintele federaţiei, Mircea Sandu. (MEDIAFAX)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu