luni, 23 septembrie 2013

Costel Enache rămâne antrenor principal la CSMS Iaşi !


Costel Enache

Demis duminică seară de către preşedintele Florin Prunea, antrenorul Costel Enache rămâne totuşi antrenor la CSMS Iaşi, în urma şedinţei Consiliului Director de luni, 23 septembrie 2013.
După eliminarea de la Dorohoi din Cupa României şi după înfrângerea de pe teren propriu în faţa echipei FC Clinceni, CSMS Iaşi trece acum printr-o pasă proastă, iar Costel Enache şi Florin Prunea au fost băgaţi astăzi în şedinţă de către conducerea clubului de fotbal din Dealul Copoului.
La ieşirea din sala de şedinţă, tehnicianul Costel Enache a declarat: “Comitetul Director a analizat activitatea de până acum în cadrul echipei şi a luat decizia de a continua în funcţia de antrenor. Am văzut cu toţii unde s-a greşit şi vom încerca să corectăm pentru a nu mai avea surprize neplăcute de genul celei cu formaţia din Clinceni. Sigur, am şi eu partea mea de vină, în primul rând a deranjat foarte mult rezultatul de sâmbătă, înfrângerea venind şi pe fondul unui joc slab. Vom încerca să remediem problemele şi eu cred că echipa are capacitatea de a-şi reveni”.
De menţionat însă că orice pas greşit în etapele viitoare din partea CSMS Iaşi ar putea fi fatale antrenorul Costel Enache, care este totuşi pasibil să fie demis de pe banca tehnică a echipei din Copou în cazul unui nou eşec.
În runda următoare din cadrul Ligii a II-a de fotbal, sâmbătă, 28 septembrie, din nou pe teren propriu, CSMS Iaşi se va confrunta cu Unirea Slobozia.
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu