vineri, 6 septembrie 2013

Pugiliştii de la CFR-CSŞ Unirea Iaşi au urcat treptele ringului la Piatra Neamţ şi Gheorghieni


Antrenorul de box Nicu Brânzei

La Piatra Neamţ a avut loc recent o gală de box cu participarea cluburilor Voinţa Oneşti, CSM Bacău, CFR-CSŞ Unirea Iaşi, CSM Roman, CSM Călăraşi, CSM Iaşi, CSŞ Unirea-Soroceanu Iaşi, CSM Fălticeni, CSM Suceava. Secţia ceferistă ieşeană a participat în competiţie cu tinerii sportivi Arăriţei Andrei şi Anchidin Ionuţ, care s-au remarcat prin evoluţia lor de boxeri tehnici şi combativi, alături de Bălan Alexandru şi Ignat Valentin, care au debutat pe ring cu această ocazie, au boxat bine, dar mai  trebuie să capete experienţă şi rezultatele nu vor întârzia să apară, ne-a declarat la acest capitol antrenorul Nicu Brânzei.
În continuare, la Gheorghieni a avut loc “Cupa Lacu Roşu" la box, cu prezenţa în competiţie a tinerilor pugilişti de la CSM Roman, CS Zalău, CSM Târgu Mureş, CS Bistriţa, CSŞ Baia Mare, CS Oradea, CS Cluj-Napoca, Vointa Oneşti, CS Sighişoara-Salonta şi CFR-CSŞ Unirea Iaşi. Secţia ieşeană de box a fost prezentă în cadrul turneului menţionat cu pugiliştii Arăriţei Andrei, Anchidin Ionuţ, Bălan Alexandru, Silvestru George şi Văraru  Gheorghiţă. “Arăriţei Andrei, Anchidin Ionuţ şi Silvestru George au ocupat locul 1 la categoriile lor de greutate, cu menţiunea că Arăriţei Andrei a făcut cel mai frumos meci al galei. De asemenea, Anchidin Ionuţ a primit trofeul pentru cel mai tehnic cadet prezent în concurs. În drum spre Gheorghieni am trecut si le-am aratat sportivilor mei Barajul de la Bicaz, am oprit la Lacu Roşu şi i-am plimbat pe băieţi cu barca, am făcut fotografii. A fost aşadar o deplasare foarte reuşită atat pe plan sportiv cât şi educaţional”, a mai menţionat antrenorul ceferist ieşean Nicu Brânzei.
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu