joi, 26 iulie 2012

Ionuţ Popa spune înaintea meciului cu Dinamo: „Îmi ţin pliscul, am ciocul mic !"


* CSMS Iaşi are mari problemă de lot în perspectiva partidei cu Dinamo Bucureşti, programată duminică pe “National Arena” din Capitală
În runda a doua din prima ligă de fotbal din România, galonata Dinamo Bucureşti se va confrunta duminică, în Capitală, cu nou promovata CSMS Iaşi, echipa moldavă având mari probleme de lot în acest moment. Joi, pe 26 iulie, la conferinţa de presă dinaintea jocului cu “câinii roşii” din Ştefan cel Mare, antrenorul echipei ieşene, Ionuţ Popa, care a primit recent şi un avertisment scris din partea conducerii clubului din Copou, a declarat: "Marţi, Comitetul Director m-a deşteptat la minte! N-am crezut că pot fi atât de tâmpit, să mă cert cu conducătorii, cu oamenii, cu presa, cu primarul pentru a face echipă şi să constat că eu sunt vinovat. Acum, m-am deşteptat. Aşa cum mi s-a spus, lucrez cu marfa care o am, indiferent de rezultate. Mi s-a spus că voi fi tras la răspundere când vom avea jucători. Eu o ţineam ca orbul de bâtă, că vreau jucători, că vreau echipă. Astea-s posibilităţile, aşa lucrez. Mănânci şi te îmbraci după câţi bani ai, faci fotbal cu ce jucători ai. Nu mă mai lupt cu nimeni. Îmi ţin pliscul, am ciocul mic...".

* Ciprian Milea nu poate deveni jucător liber de contract !

Deşi conducerea clubului ieşean a dat asigurări că se vor rezolva situaţiile lui Milea şi Gado, cei doi nu sunt încă legitimaţi. De asemenea, tot la CSMS Iaşi, Bădic, Nalaţi, Claudiu Tudor şi Mihălăchioaie vor lipsi o perioadă mai lungă, din cauza accidentărilor, Straton şi Ţigănaşu nu s-au antrenat ieri, din motive medicale, iar Ciucur şi Keita sunt în urmă cu pregătirea.
Mai mult chiar, Ciprian Milea nu a primit nici astăzi statutul de jucător liber şi nu va putea evolua nici la meciul cu Dinamo şi, foarte probabil, nici în următoarele etape.
"Toată vara mi s-a promis că voi putea juca din prima etapă, lucru care nu s-a întâmplat. Nimeni nu-mi spune care este situaţia mea, dacă mai sunt dorit la echipă. Acum, aproape că-mi pare rău că nu am dat curs ofertelor care le-am avut în vară şi am ales să rămân la o echipă pe care o iubesc, dar care m-a mai dezamăgit o dată, când am suferit o accidentare gravă. Până se clarifică situaţia mea, mă gândesc să stau acasă, la Galaţi" a spus Ciprian Milea.

* Ionuţ Popa îl ameninţă pe George Ţucudean cu familia arădeană

George Ţucudean este în prezent unul dintre atacanţii de gol de la Dinamo şi un posibil viitor adversar periculos pentru echipa antrenată de Ionuţ Popa, ambii fiind arădeni. "N-o să facă George pe nebunul chiar în meciul cu mine. Nu uită el că la 16 ani l-am adus la Poli Iaşi. Dacă uită, îl sun pe Marius, taică-său, sau pe Ghiţă, bunicul lui. Să joace bine, dar să nu îmi dea gol" a spus Ionuţ Popa despre tânărul şi percutantul atacant dinamovist.
Tot la conferinţa de presă de astăzi, antrenorul Ionuţ Popa a mai anunţat că portarul Cezar Lungu va fi titular şi duminică, în meciul cu Dinamo, din deplasare. "A greşit el cu Oţelul, dar nu-l călcăm acum în picioare. Lungu va apăra şi cu Dinamo, meci în care unul dintre jucătorii tineri, Creţu, Humă sau Gorovei, ar putea fi titulari", a mai declarat Ionuţ Popa.
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu