marți, 10 iulie 2012

Ştefania Hristov, primele puncte pe teren propriu într-un turneu ITF


* Astăzi, 10 iulie, la arena de tenis CFR Iaşi, ieşeanca Ştefania Hristov s-a impus cu 6-3, 0-6, 6-3 în faţa lui Tereza Malikova (Cehia), favorita nr. 5 a competiţiei
În faţa unei adversare extrem de puternice, putem spune că tragerea la sorţi pe tabloul principal de simplu a fost una cu ghinion pentru ieşeanca de numai 17 ani Ştefania Hristov, care a primit un wild-card de participare din partea clubului sportiv CFR Iaşi. Până la urmă însă, după un meci de mare ambiţie pentru Ştefania Hristov, ea a reuşit prima victorie pe teren propriu într-un turneu ITF şi a învins-o pe Tereza Malikova (Cehia, 20 ani, locul 678 WTA, cap de serie nr. 5) cu scorul de 6-3, 0-6, 6-3 în uralele tribunelor ieşene ! După meci, Ştefania Hristov ne-a declarat: “Am început bine partida, am câştigat primul set, apoi adversara mea a fost peste mine în setul secund, când nu am reuşit să fac nici un game. M-am ambiţionat în setul al treilea, am tras mereu de mine la fiecare minge şi am câştigat. Am făcut primul punct la Iaşi în circuitul ITF şi cu cele două făcute în două turnee anterioare din Mexic la care am participat, am intrat acum şi în clasamentul WTA. Sper să-mi pot demonstra valoarea şi în partidele care vor urma aici, la arena CFR Iaşi !”. De menţionat că ieşeanca Ştefania Hristov se pregăteşte de un an la Academia de Tenis a românului Gabriel Trifu, la Bradenton / Florida (SUA), iar rezultatele se văd în acest moment. În turul al II-lea al probei de simplu, Ştefania Hristov va întâlni pe învingătoarea dintre italianca Sara Castellano şi românca Gabriela Duca, ambele venite din calificări.
Celelalte rezultate de marţi, 10 iulie, din proba de simplu au fost: Martina Kubicikova (Cehia, nr. 1) – Alexandra Damaschin (România) 7-6 (7), 6-3; Patricia Maria Tig (România, nr. 3) – Agni Stefanou (Grecia) 6-2, 6-2; Elena Teodora Cadar (România) – Ionela Andreea Iova (România) 6-1, 6-2; Viktoriya Tomova (Bulgaria, nr. 4) – Viktoria Malova (Slovacia) 6-3, 6-2 şi Ingrid Alexandra Radu (România) – Csilla Argyelan (Ungaria) 3-6, 6-4, 6-1. În această după-amiază, cele opt partide ale probei de dublu feminin sunt programate pe terenurile 1, 2 şi 4, cu începere de la ora 15.30. Două dintre ele sunt cu implicaţii ieşene, ele fiind Sabina Lupu / Raluca Elena Platon (România) – Irina Maria Bâră / Laura Enea (România) – al doilea meci de pe terenul 1 şi Csilla Argyelan (Ungaria) / Patricia Chirea (România) – Ştefania Hristov / Carmen Ţibuleac (România) - al doilea meci de pe terenul 2. Jucătoarele Laura Enea, Ştefania Hristov şi Carmen Ţibuleac sunt ieşence !
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu